|
|
کدخبر: ۱۷۴۴۳۵

رئیس انجمن علمی جراحان ارتوپدی ایران:

خبرگزاری تسنیم: رئیس انجمن علمی جراحان ارتوپدی ایران نسبت به آماده نبودن بیمارستان ها و جامعه برای مقابله با بحران های طبیعی هشدار داد.

به گزارش حوزه سلامتخبرگزاری تسنیم، غلامعلی عکاشه با بیان اینکه جامعه جراحان هر ساله یک کنگره جامع و سراسری برگزار می کند، اظهار داشت: رشته های مختلف جراحی از جمله ارتوپدی نیز کنفرانس های کوچکی در دل کنگره برگزار می کنند که معمولاً موضوع آن مسائل عام هر حوزه است و چندان تخصصی و جزئی نیست.

رئیس انجمن علمی جراحان ارتوپدی ایران ادامه داد: امسال موضوع کنفرانس انجمن جراحان ارتوپدی، راهکارهای رویارویی و مقابله با حوادثو بلایای طبیعی از جمله سیل، ریزش کوه، آتش سوزی، توفان و بویژه زلزله است.

عکاشه با بیان اینکه قصد داریم به راهکارهای مشخصی برای مقابله با بحران های طبیعی برسیم، گفت: با توجه به حادثه خیز بودن ایران، این موضوع که در زمان بروز حوادثچه برنامه ای برای نجات انسان ها و کاهش تلفات جانی و مالی داشته باشیم، بسیار حائز اهمیت است.

به گزارش روابط عمومی انجمن علمی جراحان ارتوپدی ایران، وی با تاکید بر اینکه اکنون بیمارستان ها و جامعه از آمادگی لازم برای مقابله با بحران های طبیعی برخوردار نیستند، اظهار کرد: جامعه هنوز نپذیرفته است که سیل، زلزله، توفان و مانند آن غیرقابل پیش بینی اند و همواره باید آمادگی قبلی برای مقابله با آنها وجود داشته باشد تا زیان ها به حداقل برسند.

به گفته رئیس انجمن جراحان ارتوپدی ایران کنگره جامعه جراحان از ۲۱ تا ۲۵ اردیبهشت در سالن همایش های رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار می شود و امتیاز بازآموزی برای شرکت کنندگان در کنفرانس ارتوپدی حداکثر ۱۶ است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار