|
|
کدخبر: ۱۷۴۶۶۶

فرمانده ناجا در همایش تکریم حافظان نیروی انتظامی:

خبرگزاری تسنیم: فرمانده ناجا با انتقاد از برداشت ناصواب کشورهای مرتجع از قرآن گفت: کشور مروج قرآن به نام قرآن تیشه به ریشه اسلام می زند.

به گزارش خبرنگار انتظامیخبرگزاری تسنیم، سردار اسماعیل احمدی مقدم در چهارمین همایش تکریم حافظان ناجا با اشاره به اهمیت قرآن، این کتاب الهی را مهمترین میراثرسول اکرم برای بشریت تا روز قیامت توصیف کرد و با انتقاد از تفسیر نامناسب قرآن توسط برخی جریان های تروریستی اظهار داشت: متأسفانه امروز همان کشوری که خود را مروج و منتشرکننده قرآن می داند به نام قرآن تروریست را ترویج می کند و با دستاویز کردن تفاسیر ناصواب از قرآن تیشه به ریشه قران می زند و آبروی اسلام و مسلمین را می برد.

وی ادامه داد: اگر قرآن از ولایت جدا شود می تواند به ابزاری برای توجیه تروریست تبدیل شود چرا که در صورت عدم توجه به ولایت ممکن است مسیر را اشتباه رویم و با تصویب به رأی ناصواب برخی مغرضان از قرآن برعلیه قرآن استفاده کنیم. لذا قرآنی که تنها خوانده شود ولی به آن عمل نشود فاقد اعتبار است.

فرمانده نیروی انتظامی روحانیت متصل به ولایت را چراغ راه در مسیر قرآن توصیف کرد و با انتقاد از عقل گرایی اومانیست ها گفت: متأسفانه اومانیست ها انسان را از وحی محروم کردند و این محرومیت لطمه بسیار بزرگی به جامعه بشری زد چرا که عقل در برابر وحی چیزی شبیه نور چراغی ضعیف در برابر خورشید است.

احمدی مقدم در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به برخی مظاهر فساد و بی اخلاقی در جامعه امروز گفت: در برداشت اول از نگاه نسبت به جامعه ایرانی این تصور بوجود میآید که متأسفانه جامعه ما به عقب حرکت می کند و این موضوع باعثنگرانی آدمی می شود. اما باید توجه داشت که راه حل این بی اخلاقی ها و ناهنجاری ها تمسک به قرآن است و اگر به این ریسمان الهی چنگ بزنیم موفق خواهیم شد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار