|
|
کدخبر: ۱۷۴۸۵۴

شهردار تهران خبر داد

خبرگزاری تسنیم: شهردار تهران با تأکید بر اینکه مشکلات جامعه باید با خرد جمعی برطرف شود، گفت: تهیه منشور تعامل بین شهرداری و اتاق بازرگانی ایران را در دستور کار داریم.

به گزارش خبرنگار اقتصادیخبرگزاری تسنیم، محمدباقر قالیباف صبح امروز با حضور در نشست مشترک شهرداری با اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران با اشاره به اینکه مهمترین چالش مدیریت شهری پایبند نبودن به مسائل علمی و قانونی است، گفت: متأسفانه ایرانی ها در حل مشکلات خود از خرد جمعی استفاده نمی کنند و از کلی ترین تا جزئی ترین مشکلات خود را با توافق طرفین به نتیجه می رسانند.

وی ادامه داد: اداره یک جامعه به واسطه توافق یک گروه یا چند گروه امکان پذیر نیست، بلکه باید با استفاده از خرد جمعی مشکلات را برطرف کنیم.

شهردار تهران با اشاره به اینکه بسیاری انتظار دارند در ارائه طرح ترافیک، شهرداری بهتر عمل کند، گفت: اما باید بگوییم اگر ما در راستای گسترش کارتهای مترو قدم بر می داریم قصدمان این است که توجه به استفاده از حمل و نقل عمومی بیشتر شود بنابراین گسترش آرم های طرح ترافیک بی معنا می شود.

قالیباف با تأکید بر اینکه شهرداری شفاف ترین نهاد در پرداخت حقوق پیمانکاران است، افزود: پرداخت عوارض شهرداری یک قانون است و مردم باید در راستای قانون عوارض خود را پرداخت کنند.

وی ادامه داد: به منظور تعامل بیشتر بخش خصوصی و شهرداری منشوری را با اتاق بازرگانی ایران منعقد خواهیم کرد تا مشکلات این ۲ بخش برطرف شود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار