|
|
کدخبر: ۱۷۵۵۹۳

مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی در گفت وگو با تسنیم خبر داد

خبرگزاری تسنیم: مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران گفت: در میادین مشترک غرب کشور در بخش عراق، شرکت های آمریکایی با نصب دکل و با استفاده از تجهیزات قابل حمل مشغول تولید نفت هستند.

سلبعلی کریمی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادیخبرگزاری تسنیماظهار داشت: عقب و جلو بودن در برداشت نفت در میادین مشترک غرب کشور بستگی به عوامل متعددی به ویژه قابلیت تولید مخزن و نوع قرارگیری مخزن دارد.

وی افزود: اما آنچه به عملکرد ما بستگی دارد مربوطه به نصب تجهیزات است که آیا امکاناتی را ایجاد کرده ایم تا حداکثر برداشت را داشته باشیم که من می گویم بله، به جز مواردی خاص، نصب تجهیزات برداشت حداکثری در میادین مشترک غرب کشور انجام شده است.

مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران با بیان اینکه تعداد دکل حفاری به تنهایی شاخص اندازه گیری جلوافتادگی یا عقب ماندگی در برداشت نفت نیست، گفت: در حوزه نفت مناطق مرکزی در میادین غرب کشور ۵ یا ۶ دکل حفاری مشغول به کار است اما دکل به تنهایی شاخص نیست و بیش از مسئله حفاری، چرخه تولید اهمیت دارد.

وی افزود: در میادین مشترک غرب کشور در بخش عراق، شرکت های آمریکایی با نصب دکل و با استفاده از تجهیزات قابل حمل مشغول تولید نفت هستند ولی آنچه مهم است این است که همه ما حساسیت و دغدغه برداشت حداکثری از میادین مشترک داریم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار