|
|
کدخبر: ۱۷۵۶۲۶

آقامحمدی در گفت وگو با تسنیم:

خبرگزاری تسنیم: عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: دفاعیات رئیس سابق سازمان زندان ها برای اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس قابل قبول بود.

ابراهیم آقامحمدی عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار قضاییخبرگزاری تسنیم، درباره اینکه قرار بود عصر روز یکشنبه جلسه ای درخصوص موضوع بند ۳۵۰ اوین برگزار شود، اظهار داشت: همان روز هم اعلام کردم که این موضوع در دستور کار کمیسیون نیست و اگر نیاز باشد به آن می پردازیم. به همین دلیل روز یکشنبه جلسه ای در این زمینه برگزار نشد.

وی درباره تلاش برخی ها برای ادامه پرداختن به موضوع بند ۳۵۰ اوین با وجود حضور اسماعیلی رئیس سابق این سازمان در جلسه کمیسیون امنیت گفت:در آن جلسه آقای اسماعیلی رئیس وقت سازمان زندان ها در کمیسیون امنیت آمد و اعلام کرد تمام کسانی که تحت تأثیر تبلیغات مسموم رسانه های ضدانقلاب و برخی رسانه های همسو با صداهای خارجی، مدعی شده اند مسئولان زندان با این زندانیان بدرفتاری کرده و آنها را مورد ضرب و شتم قرار داده، همین الان می توانند به زندان آمده و ضمن بازدید از اوین با این زندانیان دیدار کنند تا مشخص شود چه کسانی دروغ گفته اند.

آقامحمدی با بیان اینکه دیگر موضوعی دارای ابهام نبود و اسماعیلی کاملا برای این دیدار اعلام آمادگی کرد ادامه داد: درخواست پیگیری و بازدید از اوین از طرف اعضای این کمیسیون نبود؛آقایان مطهری و تابش دو نفر از نمایندگانی بودند که پیگیر این موضوع بودند و در آن جلسه، بیشتر آقای تابش صحبت کرد و خواهان روشن شدن ابعاد ماجرا برای پاسخگویی به افکار عمومی بود و استنباط من این است با توجه به پاسخگویی اسماعیلی، اصل ماجرا برای وی نیز روشن و قانع شد، هرچند آقای مطهری تقریبا در این جلسه حرفی نزد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: بعد از آن جلسه، موضوع دیگری درباره این موضوع به کمیسیون نیامده است ولی اعلام کرده ایم که اگر نیاز باشد پیگیری می کنیم. اما به هرحال دفاعیات آقای اسماعیلی در این زمینه برای اعضای کمیسیون امنیت ملی قابل قبول بود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار