|
|
کدخبر: ۱۷۵۸۹۵

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا:

خبرگزاری تسنیم: رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی با اشاره به وظایف و تکالیف نیروی انتظامی که برقراری امر به معروف و مقابله با منکرات درجامعه است، شهدای نیروی انتظامی را شهدای امر به معروف و نهی از منکر دانست.

به گزارش خبرنگار انتظامیخبرگزاری تسنیم، حجت الاسلام و المسلمین بهرامی در مراسم تشییع پیکر شهید هادی جوان دلاور که صبح امروز در فرماندهی انتظامی تهران بزرگ برگزار شد، با اشاره به وظیفه نیروی انتظامی اظهار داشت: وظیفه نیروی انتظامی احیای امر به معروف و از بین بردن منکرات در جامعه است و می توانیم شهدای ناجا را شهدای امر به معروف و نهی از منکر بدانیم چرا که اگر امروز از فضای امنی در جامعه برخورداریم به برکت مجاهدت مأموران نیروی انتظامی و خون شهدای ناجا است.

وی با تأکید بر اینکه امر به معروف و نهی از منکر برترین تکلیف شرعی در اسلام است، گفت: امر به معروف و نهی از منکر از جمله تکالیفی است که همه واجبات در برابر آن همچون قطره ای در برابر اقیانوس است ولی متأسفانه این تکلیف بزرگ نزد بسیاری فراموش شده است و شاهدیم که نیروی انتظامی فدایی این واجب است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا ادامه داد: ما افتخار می کنیم که در نیروی انتظامی مشغول به کار هستیم چرا که برقراری نظم، قانونمندی، انضباط و امنیت اجتماعی و فردی در رأس معروف ها قرار دارد و مقابله با ناامنی که از بزرگترین منکرات است جزو وظایف نیروی انتظامی است.

بهرامی با اشاره به ارج و قرب شهدا در محضر خداوند، یاد شهدا را خنثی کننده توفان تبلیغاتی دشمن برشمرد و افزود: ملتی که به شهادت فرزندانش افتخار می کند از فشارهای تبلیغاتی، اقتصادی و سیاسی امریکا و هیچ قدرتی ترسی به دل راه نمی دهد.

وی در بخش دیگری از سخنانش ضمن تسلیت به مناسبت وفات حضرت زینب خاطرنشان کرد: مجاهدات حضرت زینب درس های زیادی را در طول تاریخ به بشریت آموخت و سیره ایشان پس از واقعه کربلا درس عزت، فداکاری، ایستادگی و مقاومت را به ما یاد داد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با اشاره به وظیفه حضرت زینب در رساندن پیام عاشورا و امام حسین(ع) تأکید کرد: امروز شاهد آن هستیم که حزب الله لبنان با تکیه بر درس های امام حسین(ع) مبارزه می کند و ما نیز با تکیه بر درس های عاشورا و امام حسین(ع) انقلاب کردیم و ۸ سال دفاع مقدس را به سرانجام رساندیم.

بهرامی در پایان خاطرنشان کرد: راه شهادت برای نیروی انتظامی باز است و هرسال ده ها شهید از نیروی انتظامی خون پاک خود را تقدیم اسلام و کشور عزیزمان می کنند و با خون خود از امنیت این کشور صیانت می کنند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار