|
|
کدخبر: ۱۷۶۴۰۹

خبرگزاری تسنیم: زنی در دادگاه خانواده گفت: شوهرم دائم به زن اولش که از او جدا شده رسیدگی و از نظر مالی تأمینش می کند در واقع این امر موجب آزار من شده و من تنها راه نجات خود را طلاق می دانم.

به گزارش خبرنگار حوادثخبرگزاری تسنیم، زنی جوان با مراجعه به دادگاه خانواده شهید محلاتی دادخواست جدایی خود را به قاضی یکی از شعب ارائه کرد.

وی با اشاره به این که ۴ سال از زندگی مشترکمان می گذرد، اظهار داشت: می خواهم از شوهرم جدا شوم چرا که هنوز با وجود این که همسر اولش را طلاق داده به او رسیدگی و از حالش جویا می شود.

زن با بیان این که یک فرزند داریم، افزود: از ازدواج نخست شوهرم باخبر بودم ولی قرار نبود بعد از ازدواج با من بازهم با زن اولش و خانواده او در ارتباط باشد.

وی عنوان کرد: شوهرم در شغلش نیز با برادر زن اولش شریک شده و این امر بیش از پیش مرا آزار می دهد در واقع با این که می داند سرچنین مسئله ای حساس هستم ولی باز نیز به کارش بدون اعتنا کردن به من ادامه می دهد.

وی بیان کرد: شوهرم وضع مالی خوبی دارد و رفتارش نیز با من بسیار خوب است ولی این ارتباط با زن اول و خانواده او برایم غیرقابل تحمل است.

زن با اشاره به این که دادگاه باید تکلیف ما را مشخص کند، گفت: طلاق می خواهم تا شوهرم به راحتی و بدون وجود من به زندگی اش ادامه دهد.

مرد جوان نیز در دادگاه خانواده حاضر شد و با بیان این که همسرم را طلاق نخواهم داد، اظهار داشت: همسرم زیادی روی این موضوع حساس شده است ولی باید بداند که ارتباط و شریک بودن من در شغلم با برادر زن اولم، خدشه ای در زندگی مشترکمان وارد نخواهد کرد.

وی با اشاره به این که ۳ روز بعد از ازدواجمان مهریه همسرم را پرداخت کردم تا کوچک ترین اختلافی بین ما پیش نیاید، ادامه داد: همسر اول من نیاز به کمک مالی دارد بنابراین بنده باید از نظر مالی به او کمک کنم به همین دلیل گاهی به او سرزده و مقداری پول به او می دهم، او در زندگی من نقشی ندارد.

زن عنوان کرد می خواهم جدا شوم و نمی توانم حرف های شوهرم را باور کنم.

مرد در مقابل قاضی پرونده بیان کرد: می خواهم همسرم از درخواستش منصرف شود و اجازه دهد در کنارش به آرامش برسم.

بعد از چند دقیق سکوت و با اصرار و صحبت های قاضی پرونده، زن از درخواست خود منصرف شده و حکمی مبنی بر طلاق صادر نشد و جلسه پایان یافت.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار