|
|
کدخبر: ۱۷۷۰۷۵

اولین نشست تخصصی - علمی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با موضوع راهکارهای کاهش اختلافات کارگری و کارفرمایی با تشکیل شورای سیاست گذاری پژوهش های کاربردی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، با حضور سیدحسن هفده تن معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی؛ اولین جلسه از سلسله نشست های علمی حوزه معاونت روابط کار با موضوع " راهکارهای کاهش اختلافات کارگری و کارفرمایی " برگزار شد.

یکی از مهم ترین اولویت ها و برنامه های راهبردی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در قالب نظام جامع تدبیر و امید و در حوزه " تنظیم روابط کار و صیانت از نیروی کار " توسعه پژوهش ها درباره نیروی کار و در جهت قوانین و مقررات است.

حوزه پژوهش و تحقق اولویت های راهبردی از مهم ترین جهت گیری های نوین حوزه معاونت روابط کار است. از اینرو به منظور علمی ساختن رویکردها در زمینه های مختلف تصمیم گیری و اقدامات قانونی و ایجاد هم افزایی میان همکاران، معاونت روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اقدام به تشکیل شورای سیاستگذاری پژوهش های کاربردی در این بخش کرده است.

در همین راستا، برگزاری نشست های علمی با همکاری موسسه کار و تامین اجتماعی به صورت ماهانه یکی از اقدامات این شورا در حوزه معاونت روابط کار است.

علاوه بر این مقرر شد هر ماه یک نشست علمی در زمینه حوزه های مختلف معاونت روابط کار با همکاری موسسه کار و تامین اجتماعی با هدف ارائه راهکارهای علمی برای حل و فصل مسائل و مشکلات حوزه روابط کار برگزار شود.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار