|
|
کدخبر: ۱۷۷۱۵۷

رئیس قوه قضائیه در دیدار با رئیس دستگاه قضایی عراق:

خبرگزاری تسنیم: رئیس قوه قضائیه پس از دیدار با رئیس دستگاه قضایی عراق گفت: منافقان که به جرم خود از جمله ترور بزرگان نظام و ۱۸ هزار شهروند ایرانی اعتراف کردند به ایران تحویل داده شوند.

به گزارش خبرنگار قضاییخبرگزاری تسنیم، رئیس قوه قضائیه پس از دیدار با مجهت محمود، رئیس دستگاه قضای عراق در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نفس این سفر تعمیق رابط بین دو کشور به ویژه دستگاه قضایی عراق بود، در این دیدار در خصوص ۴ تفاهم نامه و قرارداد مهم با عراق در خصوص امور قضایی بحثشد که این سفر فرصتی برای اجرایی شدن آنهاست و اگر این توافق نامه ها اجرایی شود برخی از مشکلات شهروندان دو کشور حل می شود.

وی اضافه کرد: در این دیدار انتظاراتی از طرف عراقی مطرح کردیم که از جمله آنها موضوع استرداد منافقان به ایران بود اینها مجرمانی هستند که به جرم خود از جمله ترور بزرگان نظام و ۱۸ هزار شهروند ایرانی اعتراف کردند و توقع نظام جمهوری اسلامی ایران و ملت ایران این است که در چارچوب این توافقنامه اعضای منافقان به ایران بازگردانده شوند.

در ادامه مجهت محمود، رئیس دستگاه قضای عراق نیز این سفر را دارای دستاوردهای مهم در راستای تعمیق روابط با ایران ارزیابی کرد و گفت: موافقت های فی مابین برای اجرایی شدن در دستور کار قرار دادیم و امیدواریم همه این اهداف محقق شود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار