|
|
کدخبر: ۱۷۷۴۰۲

مجتبی شاکری:

عضو کمیسیون اجتماعی شورای شهر تهران و عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی، گفت: همه ارگان ها به شرایط کار، معیشت، تغذیه توجه ویژه شود تا سیاست های جمعیتی اجرا و تهدید جمعیتی مهار شود.

امید نیوز- مجتبی شاکری در گفتگو با خبرنگار امید در خصوص اجرای سیاست های کلی جمعیت که توسط مقام معظم رهبری ابلاغ شد گفت: با توجه به اینکه ۳۷۴ محله در تهران داریم، وجود سرای محله و فرهنگسرا ها در این محلات این امکان را می دهد که به درستی در این زمینه فرهنگ سازی شود.

عضو روشندل کمیسیون اجتماعی شورای شهر تهران افزود: ما در کمیسیون اجتماعی در خصوص مهار تهدید جمعیتی بحثکردیم و همین طور در زمان تصویب بودجه این موضوع را مد نظر قرار دادیم البته در آن زمان کلیات جمعیتی ابلاغ نشده بود.

وی اظهار داشت: ما در قالب آموزش شهروندی باید توجه به خانواده و پدیده کاهش جمعیت را مورد توجه قرار دهیم.

شاکری با اشاره به اختصاص تسهیلات مناسب برای مادران اظهار داشت: هر کدام از ارگان ها به نوعی می توانند در تحقق این موضوع اقدام کنند، به طور مثال شهرداری می تواند به زندگی و ارتقاء درآمد کارکنان زن در این حوزه توجه کند و همین طور برنامه داشته باشد.

این عضو شورای شهر تهران گفت: سیاست های جمعیتی که توسط مقام معظم رهبری ابلاغ شده سیاست های کلی اما بسیار روشن است که هر سه قوه باید برای اجرای این سیاست ها اقدام کنند تا تهدید جمعیتی مهار شود.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار