|
|
کدخبر: ۱۷۷۴۱۵

دبیر کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی افزود: اگر همه ارگان ها بخواهند مسئولیت را به یکدیگر پاس دهند سیاست های اقتصاد مقاومتی محقق نخواهد شد.

امید نیوز- دبیر کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: پایه ی کشور ما کشاورزی استٰ در حالی که شاهد نابود کردن زمین های کشاورزی و باغداری هستیم / مسیر چالوس ٰدماوندٰ باغستان های شهریار همه تبدیل به ویلا شده اند.

قاسم جعفری در گفتگو با خبرنگار امید در خصوص عملیاتی کردن سیاست های اقتصاد مقاومتی گفت: اولین گام این است که همه احساس وظیفه کنند ومشارکت در تک تک شهروندان در حد و رده مثال زدنی تقویت شود.

دبیر کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی افزود: اگر همه ارگان ها بخواهند مسئولیت را به یکدیگر پاس دهند سیاست های اقتصاد مقاومتی محقق نخواهد شد.

وی افزود: بحثهای اقتصادی به نوعی مخلوط با بحثهای فرهنگی است ٰما در این بحثباید به وجدان کاری ٰ تولید داخلیٰ غیرت ملی توجه کنیم و به تولیدات و محصولات داخلی رغبت نشان دهیم.

جعفری اظهار داشت: گرایش به زندگی رفاه زده ضربه زننده است ٰشاهد هستیم که بسیاری از زمین ها به ویلا تبدیل می شود در حالیکه پایه ی کشور ما کشاورزی استٰ باغ ها را نابود می کنیم و از معادن به درستی استفاده نمی کنیم.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات افزود: یکی از راه کارهای تحقق اقتصاد مقاومتی این است که از تولید نفت فاصله بگیریم

وی افزود: ما نباید فقط مصرف کننده باشیم ٰما به چیز های لوکس گرایش پیدا کردیم در حالی که باید مصرف به اندازه و سرمایه گذاری و پس انداز داشته باشیم.

جعفری گفت: مسیر چالوس ٰدماوندٰ باغستان های شهریار همه تبدیل به ویلا شده اند ما زمین های کشاورزی و باغداری را داریم نابود می کنیم که اگر همین پول ها که برای خرج ویلا رفته ٰ برای صنعت می رفت چقدر می توانست برای کشور مفید باشد!

این نماینده مردم در مجلس ادامه داد: من فکر می کنم در شرایطی که دشمنان تصمیم گرفتن با ندادن امکانات ما را تحریم کنند باید ما آنقدر اراده داشته باشیم که تسلیم نشویم

وی تاکید کرد: ما باید به مخترعین اهمیت دهیم و اساتید هم باید احساس مسئولیت کنند و فکر نکنند که فقط تدریس کنند ٰ باید یافته های علمی را تجاری سیاسی کنند.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار