|
|
کدخبر: ۱۷۷۵۷۹

نمایشگاه بین المللی کتاب ۹۵ تهران بیست و نهمین دوره، در تاریخ ۱۵ الی ۲۵ اردیبهشت ماه ۹۵ در محل نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار می شود.

به گزارش امیدنیوز، یکی از بزرگترین رویدادهای فرهنگی در ایران،نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهراناست که هر ساله در میانه اردیبهشت برگزار می‌شود.

نخستین دوره نمایشگاه بین‌المللیکتابتهران در انتهای بزرگراه چمران در سال ۱۳۶۶ برپا شد و تا سال ۱۳۸۵ برگزاری این نمایشگاه در همین مکان ادامه یافت. اما از سال ۱۳۸۶ نمایشگاه کتاب در مصلای امام خمینی(ره) تهران برگزار گردید و بیست و نهمین دوره نمایشگاه کتاب در سال ۱۳۹۵ به مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب در جنوب شهر تهران تغییر یافت.

بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از پانزدهم الی بیستم و پنجم اردیبهشت ۱۳۹۵(۴ می الی ۱۴ می ۲۰۱۶) در مجموعه نمایشگاهی شهرآفتاب در بزرگراه خلیج فارس، روبه روی حرم مطهر امام خمینی(ره) برگزار می شود.(اتوبان شهید کاظمی، نرسیده به عوارضی تهران - قم، سمت راست، شهر آفتاب)

پوستر بیست ونهمین نمایشگاه کتاب تهران

علاوه بر مترو از ۱۳ نقطۀ تهران و پایانه‌ها سرویس‌های اتوبوس، ون و تاکسی برای انتقال بازدیدکنندگان به محل نمایشگاه شهر آفتاب درنظر گرفته شده است. برای خودروهای شخصی و اتوبوس‌ها نیز ۲ پارکینگ در کنار نمایشگاه در نظر گرفته شده است و مراجعین پس از پارک خوردهای خود از طریق خودروهای ون، اتوبوس و شاتل برقی به محل نمایشگاه منتقل می‌شوند.

نقشه راهنما محل برگزاری نمایشگاه کتاب شهر آفتاب

خودروهایی که از سمت کرج و شرق تهران قصد ورود به محل برگزاری نمایشگاه شهر آفتاب را دارند باید از طریق بزرگراه آزادگان و سپس آزادراه خلیج‌فارس جنوب ادامه مسیر داده و وارد ورودی نمایشگاه شوند. خودروهایی که از سمت استان قم قصد ورود به این مجموعه را دارند باید از پل علامه و روگذر تعبیه شده برای ورود به نمایشگاه استفاده کنند.

پوستر بیست ونهمین نمایشگاه کتاب تهران

کشورهای شرکت کننده در بیست و نهمین نمایشگاه کتاب

ارمنستان، استرالیا، افغانستان، اوگاندا، ایتالیا، آذربایجان، آرژانتین، آلمان، بلژیک، بوسنی و هرزگوین، تاجیکستان، تانزانیا، ترکیه، تونس، چین، ژاپن، صربستان، عمان، فرانسه، فنلاند، قبرس، کانادف، کنیا، کوبا، کویت، گرجستان، لبنان، لهستان، مکزیک، مونته نگرو، نیجریه، واتیکان و هلند می باشند.

راهنمای ثبت نام بن تخفیف دانشجویی

جهت مشاهده راهنمای ثبت نام بن تخفیف دانشجویی به همراه جزییات و شرایط آن، به اینلینکمراجعه کنید.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار