|
|
کدخبر: ۱۷۹۴۱۷

علیرضا دبیر قهرمان سال های دور کشتی کشورمان در دوره سوم و چهارم شورای شهر تهران عضو آن بوده است.

به گزارش سرویس اجتماعی امید نیوز - علیرضا دبیر(زادهٔ ۲۵ شهریور ۱۳۵۶ در محله یا کوی سیزده آبان شهر ری)، کشتی‌گیر آزادکار ایرانی و قهرمان سابق جهان و المپیک در وزن ۵۸ کیلوگرم است. او عضو دوره سوم شورای شهر تهران بوده و در انتخابات چهارمین دوره شورای شهر تهران(دوره کنونی ۱۳۹۲ تا ۱۳۹۶) هم به عنوان نماینده این شورا انتخاب شد.

دبیر با ورود به شورای شهر گرایش اصولگرایی خود را برای خود انتخاب کرد و بر مبنای آن تصمیمات مهمی از جمله انتخاب قالیباف به عنوان شهردار گرفت. او که بعد از حضور در شورای شهر به ادامه تحصیل نیز پرداخت تحصیلات خود را در رشته مدیریت بازرگانی آغاز کرد وبا اخذ مدرک دکترای مدیریت منابع انسانی از دانشگاه شهید بهشتی به پایان رساند، او هم اکنون با مرتبه علمی استادیار عضو هیئت علمی دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه علامه طباطبایی است.

علیرضا دبیر که در انتخابات چهارمین دوره شورای شهر توانست در رتبه دوم منخبین مردم تهران قرار بگیرد از چهره هایی است که شانس فراوانی برای انتخاب مجدد در شورای پنجم است البته به شرطی که مردم مانند انتخابات چهارم لیستی رای ندهند و درست برعکس انتخابات مجلس عمل کنند چون در اینصورت او کار سختی با توجه به اصولگرا بودنش برای حضور در شورا خواهد داشت. علیرضا دبیر از نزدیکان قالیباف محسوب می شود.

سوابق

۲ سال مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی بافق یزد

ریاست کمیته ورزشکاران کمیته ملی المپیک

عضو هیت علمی دانشگاه علامه طباطبائی

عضو سومین شورای اسلامی شهر تهران

رئیس کمیته ورزش در سومین دوره شورای اسلامی شهر تهران

مقاله

مدیریت یکپارچه شهری

طراحی مدل مدیریت یکپارچه شهر با رویکرد قابلیت

کتاب

مدیریت یکپارچه شهری

طراحی مدل مدیریت یکپارچه شهر با رویکرد قابلیت

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار