|
|
کدخبر: ۱۷۹۸۱۹

در حالی مردم در ثبت‌نام پژو۲۰۷. آی اتومات با مشکل مواجه شدند که قیمت امروز این خودرو در بازار ۵۰میلیون و ۵۰۰هزار تومان شده است.

مرحله دوم فروش پژو۲۰۷. آی اتوماتیک در حالی صبح امروز آغاز شده که کمتر کسی امکان ثبت در سایت فروش ایران خودرو را پیدا کرده و اکثر مردم با اخطارهای سایت روبه‌رو شده‌اند. جالب اینکه از ساعت ۱۰:۴۱ سایت فروش بسته شده و دیگر کسی امکان ثبت‌نام ندارد.

مشکلات مردم در ثبت‌نام این خودرو در حالی به وجود آمده که قیمت پژو۲۰۷. آی اتوماتیک امروز در بازار به ۵۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسیده است. بنا بر اذعان فعالان بازار خودرو اختلاف قیمت ۳ میلیون تومانی این خودرو بازار دلالی را رونق داده و همین امر باعثشده تا حاشیه بازار این محصول زیاد شود.

البته فروشندگان خودرو معتقدند فروش پژو۲۰۷. آی اتوماتیک در مرحله اول بسیار محدود بود و در مرحله دوم هم به نظر می‌رسد مردم عادی نتوانند به‌راحتی این خودرو را خریداری کنند.

در حال حاضر ایران خودرو پژو۲۰۷. آی اتوماتیک را ۴۷ میلیون و ۳۲۷ هزار تومان قیمت گذاری کرده اما رونق بازار این محصول و کمبود عرضه قیمت آن را به بیش از ۵۰ میلیون تومان رسانده است.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار