|
|
کدخبر: ۱۸۰۳۰۳

نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان‌شمالی گفت: مسئولان حوزه سلامت، در راستای تأمین سلامت افراد جامعه، به ویژه روستائیان که از امکانات کمتری برخوردارند، همت بیشتری کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد ، حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی امروز در دیدار با مدیرکل و جمعی از کارکنان بیمه سلامت استان، اظهار داشت: مسئله سلامت امری بسیار مهم و حساس است و اگر جامعه از سلامتی لازم برخوردار نباشد، بسیاری از معضلات و مشکلات به وجود خواهد‌آمد.

امام جمعه بجنورد خاطر‌نشان کرد: اسلام در حوزه سلامت جسم و روح توصیه‌ها و توجه بسیار زیادی دارد.

وی در ادامه با اشاره به آیه «کُلُواْ وَاشْرَبُواْ وَلاَ تُسْرِفُواْ»، افزود: بسیاری از بیماری‌ها نتیجه رعایت نکردن تعادل در خوردن و آشامیدن است. زیربنای سلامت انسان، سلامتی معده است و در روایت آمده است: «المِعدَة بیت کلِّ داءٍ، وَ الحَمِئَة رَاس کلِّ دَواءٍ».

یعقوبی تصریح کرد: طرح پوششی بیمه سلامت به نوعی مردم را به زندگی امیدوار می‌کند و از لحاظ روحی و روانی مردم را ایمن می‌کند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی افزود: بیماران با در دست داشتن دفترچه های درمانی بیمه سلامت، با اطمینان خاطر و بدون دغدغه مالی برای معالجات به پزشکان مراجعه می‌کنند و این امری بسیار مبارک است.

وی تأکید کرد: مسئولان حوزه سلامت، در راستای تأمین سلامت افراد جامعه، به ویژه روستائیان که از امکانات کمتری برخوردارند، همت بیشتری کنند تا در آینده فردی بدون بیمه در کشور نداشته‌باشیم.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار