|
|
کدخبر: ۱۸۲۰۸۸

شهردار تهران با صدور دستوری به مدیران شهری رسیدگی و روشن شدن جزئیات ماجرای بریدن گوش کودک کار جمع آوری کننده زباله و برخورد با متخلفان را خواستار شد.

به گزارش امیدنیوز ، روز سه شنبه مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران، دستور سید محمدعلی افشانی خطاب به معاون هماهنگی و امور مناطق، معاون خدمات شهری، شهردار منطقه 3، رئیس سازمان بازرسی و نیز رئیس حراست کل این نهاد بوده است.
در نامه افشانی آمده است: پیرو دستور معاون اول رییس‌جمهوری و در ادامه تذکرات قبلی اینجانب و به منظور تکمیل پیگیری های آغاز شده از ظهر دیروز توسط همکاران منطقه 3 در خصوص پیگیری فیلم منتشر شده از ضرب و جرح یک کودک زحمتکش کار، ضروری است در اسرع وقت نسبت به روشن شدن ابعاد کامل موضوع اقدام به عمل آید.
وی در ادامه افزوده است: انتظار می رود در گام اول مشخص شود آیا ضارب از عوامل منتسب به شهرداری بوده یا خیر و در گام دوم، ضارب شناسایی و سپس به مراجع قضایی ذیصلاح معرفی شود.
افشانی خاطرنشان کرده است: همانگونه که بارها در جلسات عمومی و خصوصی تاکید کرده ام حفظ احترام و امنیت همه شهروندان و جلب رضایت مندی آنان در چارچوب ماموریت شهرداری، از اولویت های اصلی مدیریت شهری است و انتظار می رود همه همکاران، پیمانکاران و شرکت های طرف قرارداد با حساسیت و جدیت نسبت به این مهم اهتمام ویژه داشته باشند.
طی دو روز گذشته در کلیپی که در فضای مجازی دست به دست می چرخد کودکی با گوش پانسمان شده می گوید که گوشش توسط «عوامل وانتی های شهرداری منطقه 3 تهران» بریده شده و دو بخیه خورده است.
این کودک، فعالیتش را جمع آوری زباله معرفی می کند و مدعی است که گوشش را با تیغ اصلاح بریده اند.
انتشار این کلیپ واکنش های مختلفی را به دنبال داشته از جمله الهام فخاری رئیس کمیته اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران از پیگیری این موضوع خبر داده است.
معاون اول رئیس‌جمهوری نیز دیروز از وزیر اطلاعات، فرمانده نیروی انتظامی و شهردار تهران خواست با فوریت و جدیت مجرم را شناسایی و به دستگاه قضایی معرفی کنند.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار