|
|
کدخبر: ۱۸۲۱۶۱

فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف یک تن و 38 کیلوگرم مواد مخدر در عملیات مشترک سمنان و استان کرمان خبر داد.

به گزارش امیدنیوز از سمنان ، سردار روح‌الامین قاسمی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این محموله کشف شده مواد مخدر حاوی تریاک، مرفین و حشیش بود که با هوشیاری مأموران پلیس کشف و ضبط شد.

وی با اینکه اینکه کشف این میزان انواع مواد مخدر در یک عملیات مشترک با پلیس کرمان انجام شد افزود: مقصد این محموله مواد مخدر از شرق کشور به تهران بود که با هوشیاری مأموران پلیس نیمه تمام ماند.

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه شناسایی این باند حمل مواد مخدر از ماه‌ها پیش آغاز شده بود اضافه کرد: با شناسایی مأموران ستاد مبارزه با مواد مخدر استان انتقال محموله از سوی باند مواد مخدر نیمه تمام ماند و این محموله نیز از سوی مأموران مبارزه با مواد مخدر در کرمان کشف و ضبط شد.

سردار قاسمی از دستگیری 2 قاچاقچی در این عملیات خبر داد و گفت: 4 دستگاه خودرو قاچاقچیان نیز در این عملیات توقیف شد.

وی با اشاره به اهتمام پلیس برای برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر تصریح کرد: پلیس به هیچ عنوان برای تأمین امنیت و آرامش مردم کوتاه نیامده و قاطعانه با همه جرائم بویژه قاچاق مواد مخدر برخورد می‌کند.

این مقام انتظامی با اشاره به آمادگی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدراستان سمنان عنوان‌کرد: سراسر استان سمنان برای قاچاقچیان و سوداگران مرگ ناامن است.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار