|
|
کدخبر: ۱۸۲۴۲۲

مدیر حج و زیارت قزوین گفت: هشت هزار شهروند استان برای شرکت در پیاده روی اربعین حسینی (ع) و تشرف به عتبات در این ایام در سامانه سماح ثبت نام کرده اند.

علیرضا کلانتری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: متقاضیان شرکت در پیاده روی اربعین حسینی (ع) و تشرف به عتبات عالیات در این ایام می‌توانند با مراجعه به سامانه سماح به نشانی samah.haj.ir و یا از طریق زیارتی زیرنظر سازمان حج و زیارت برای دریافت روادید ثبت نام کردند.
وی، مهلت ثبت نام برای شرکت در پیاده روی اربعین و تشرف به عتبات عالیات در این ایام را تا ششم آبان ماه مصادف با 18 صفر خواند و گفت: افرادی که در سامانه سماح ثبت نام نکنند امکان دریافت روادید نخواهند داشت.
این مسئول از متقاضیان خواست تا ثبت نام خود را به روزهای پایانی موکول نکنند تا روادید آنها را برای حضور در عراق در اسرع وقت و بدون مشکل صادر و در اختیار آنها قرار بگیرد.
کلانتری با بیان اینکه تنها راه دریافت روادید برای سفر اربعین مراجعه مستقیم به سامانه سماح و یا ثبت نام از طریق دفاتر زیارتی مجاز است، افزود: متقاضیان فریب افرادی که مدعی دریافت روادید فوری هستند را نخورند چرا که در سالیان گذشته موارد زیادی از کلاهبرداری در این خصوص و کشف روادیدهای جعلی را شاهد بودیم.
مدیرکل حج و زیارت قزوین از زائران خواست تا هنگام ورود به عراق نکات امنیتی را رعایت کرده و افراد غریبه اطمینان نکنند.
وی به زائران توصیه کرد پیش از ورود به عراق نسبت به تهیه پول این کشور 'دینار' اقدام کنند تا برای تامین نیازهای خود حین این سفر به مشکل برنخورند.
40 دفتر زیر نظر سازمان حج و زیارت کار ثبت نام از زائران اربعین حسینی (ع) در استان قزوین را برعهده دارند.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار