|
|
کدخبر: ۱۸۴۵۰۱

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی با پذیرش استعفای آیت الله جنتی و تقدیر از زحمات ایشان ؛ طی حکمی حجت الاسلام آقای حاج شیخ محمدحسین موسی‌پور را به سمت ریاست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی منصوب کردند.

متن حکم رهبر انقلاب به این شرح است :

بسم الله الرحمن الرحیم

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در شماره نهادهای قانونی فعال و اثرگذار در طول چند دهه و منشاء و بصیرت افزایی و آرمانگرایی در بزرگداشت یادبود ها و مناسبت های انقلاب اسلامی بوده و در سایه مدیریت موفق جناب آیت الله آقای جنتی دامت برکاته خدمات ارزشمندی به کشور کرده است . اکنون با عنایت به استعفای جناب آقای جنتی و با تشکر و تقدیر از زحمات فراوان ایشان ، جناب حجت الاسلام آقای حاج شیخ محمدحسین موسی‌پور دام توفیقه را به مدیریت این شورا منصوب می کنم .

انتظار می‌رود مشی این شورا به تبعیت از شیوه راهنمایان بزرگ دینی ، بر اساس تبیین و عمق بخشی به شعارها و رساندن پیام صادقانه و صمیمی به دلهای مخاطبان باشد . این شورا از آغاز بر این اساس  شکل گرفته و حرکت کرده و باید هرچه بیشتر به آن اهتمام ورزد .

توصیه اینجانب مردمی کردن بزرگداشت ها و فعال کردن و مساجد نهادهای مردمی ، وبه کارگیری ابتکارات و خلاقیت های جوانان انقلابی و طراوت و تازگی بخشیدن به مراسم دینی و انقلابی است . توصیه دیگر چابک و سبک کردن تشکیلات و زدودن زائده ها و فرسودگی های آن است .

خبرنگار :زینب محمدی

 

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار