|
|
کدخبر: ۱۸۴۵۲۷

بعضی از زوج ها پس از چند سال دوباره وام ازدواج می گیرند

بعضی زوج ها با همکاری بعضی از دفترخانه ها با طلاق صوری و ازدواج مجدد اقدام به گرفتن مجدد وام ازدواج می کنند.

به گزارش امید نیوز براساس تحقیقات میدانی، خبری منتشر کرده که بر اساس آن می‌گوید برخی محضرخانه ها برای زوج هایی که چند سالی است از عقدشان گذشته است وام ازدواج می گیرند .

گفته شده روش گرفتن این وام طلاق صوری این زوج ها و عقد رسمی دوباره شان از تاریخ عقد جدید به بانک می شود و متقاضی می تواند وام خود را از بانک دریافت کند.

امیدنیوز از یکی از این محضر خانه ها نقل کرده است که :《ما فقط طلاق صوری و عقد رسمی را انجام میدهیم بعد از آن ثبت نام وام ازدواج و انتخاب شعبه بانک برای دریافت وام بر عهده مشتری می باشد  البته باتوجه به اینکه در خود بانک آشنا داریم اگر بخواهید زودتر وام خود رابگیرید و ثبت نام را هم ما انجام می دهیم برای هر نفر ۵ میلیون تومان به جز ۲۰ میلیون طلاق و عقد دریافت می‌کنیم.》

امید نیوز : مبلغی که بانک‌ها برای پرداخت وام ازدواج به مشتریان می دهند در حال حاضر ۷۰ میلیون تومان است و در مجموع ارزش ۱۴۰ میلیون تومان از بانک وام می گیرد.

در این خبر آمده اگر متقاضی دریافت وام ازدواج زیر ۲۴ سال سن داشته باشد بانک ها تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان به متقاضی با رعایت معرفی ضامن رسمی کسر از حقوق پرداخت می کنند .

 

خبرنگار :زینب محمدی

 

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار