|
|
کدخبر: ۱۸۴۷۲۰

مینا وحید از مخاطبان جایزه زرشک زرین گرفت

مینا وحید بازیگر کم حاشیه سریال جزیره که با حرکات جنجالی اش در کنسرت ماکان باند به بازیگر پر حاشیه امروز در فضای مجازی تبدیل شده است.

مینا وحید در کنسرت ماکان بند با رفتاری نامناسب و دور از شئونات اسلامی حرکات جلفی را به نمایش می گذارد که واکنش بسیاری از کاربران فضای مجازی را به دنبال داشته است.  

برنامه «ترین‌ها» که هر هفته به سراغ ترین‌ها در حوزه‌های مختلف فرهنگی، ورزشی، اجتماعی و.. می‌رود، روز جمعه ۱۷ دی ماه به معرفی «محبوب‌ترین گروه موسیقی در ده سال اخیر» پرداخت. 

برنامه «ترین ها» در بخشی به نام «زرشک زرین» که توسط شهره احمدوند اجرا می‌شود، در زمان پخش برنامه متناسب با موضوع برنامه نظرسنجی دیگری در صفحه مجازی «ترین ها» برگزار می‌کند. در این برنامه مینا وحید به خاطر رفتار نامناسب در اجرای کنسرت ماکان بند مخاطبان زرشک زرین برنامه را به مینا وحید به خاطر رفتار نامناسب در اجرای کنسرت ماکان بند دادند. 

همچنین ماکان بند نیز علیه مینا وحید بیانیه ای را منتشر میکنند و از او نسبت به رفتارش در کنسرتشان انتقاد می کنند. 

اما خود او از  پوشش اعتراضی اش سخن میگوید: 

او در فضای مجازی منتشر شده نظر مینا وحید در رابطه با پوشش و لباس های خاص و هنجار شکنی است که می پوشد. 

جلف‌بازی منشوری مینا وحید در کنسرت مینا وحید از جمله بازیگران خوب کشورمان است. متأسفانه رفتارهای هنجارشکنانه او در کنسرت ماکان بند، مایه تعجب شده است.  

خوب است بازیگران و سلبریتی های محترم همواره بر مدار قانون و اخلاق حرکت نمایند و موازین اسلامی را حداقل تا زمانی که بین مردم محبوبیت دارند و در کشور عزیزمان هستند، رعایت کنند.

 

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار