|
|
کدخبر: ۱۸۷۶۳

طی هفته جاری بازارخرید و فروش خودرو با رونق در معاملات خودروهای داخلی روبه رو شده و زمزمه های افزایش قیمت خودروهای وارداتی نیز به گوش می رسد.

به گزارشامیدبه نقل از تسنیم، این هفته بازار خودرو در مقایسه با هفته های گذشته تا حدودی با رغبت خریداران روبه رو بود برهمین اساس از همان روزهای نخست هفته جاری برخی از خودروهای داخلی ۵۰۰ تا یک میلیون تومان کاهش قیمت را تجربه کرده بودند. در این میان خودروهای خارجی نیز از نوسان قیمت مصون نبوده و با کاهش قیمت به مشتریان عرضه می شدند. البته طی روزهای اخیر در پی مصوباتی در حوزه ستاد مدیریت مصرف سوخت و سازمان های مختلف خبرهایی مبنی بر افزایش قیمت خودروهای خارجی نیز به گوش می رسد.

حسین زمانی افشار رئیس اتحادیه فروشندگان اتومبیل در همین ارتباط در گفت وگو با خبرنگار تسنیم با اشاره به اینکه هنوز بازار نسبت به مصوبه اخیر ستاد مدیریت مصرف سوخت عکس العملی نشان نداده است، اظهارداشت: با در نظر گرفتن این نکته که امروز پایان هفته بوده و معاملات کاهش پیدا می کند باید منتظر ماند و دید بازار بعد از تعطیلات آخر هفته چه واکنشی را به این تصمیم نشان خواهد داد.

اخیراً با موافقت هیأت دولت، ستاد مدیریت مصرف سوخت در جهت تسریع در اسقاط خودروهای فرسوده و کاهش آلودگی هوا در کشور هزینه کمک بلاعوض دولتی برای اسقاط خودروهای فرسوده را با افزایش ده میلیون ریالی به ازای هر برگه اسقاط به بیست و پنج میلیون ریال رسانده است و البته مقرر گردیده این افزایش از محل عوارض شماره گذاری خودروهای وارداتی تامین شود.

قیمت انواع خودروهای داخلی در بازار امروز به شرح زیر است:

نوع خودرو

قیمت در بازار
پژو ۲۰۶ تیپ ۲ ۳۵ میلیون تومان
پژو ۴۰۵ دوگانه سوز ۲۷ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان
پژو ۲۰۷ دنده ای ۴۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان
پراید ۱۱۱ ۱۷ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان
پراید۱۳۱ ۱۶ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان
تندر۹۰ E۱ ۳۲ میلیون تومان
پژو ۴۰۵ ۲۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان
تیبا ۲۰ میلیون تومان
سمندLxدو گانه سوز ۲۸میلیون تومان
پژو ۲۰۶ اس. دی V۹ ۵۱ میلیون تومان
پژو ۲۰۶ اس. دی V۸ ۳۷ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان
پژو پارس سال ۳۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار