|
|
کدخبر: ۲۳۸۶

معاملات قراردادهای آتی سکه امروز در حالی پایان یافت که اکثر سررسید‌ها با کاهش قیمت ۵ درصد به مرز یک میلیون تومان نزدیک شده است؛ سررسید های مرداد، تیر و مهر ارزان‌تر از سکه نقدی شدند.

به گزارشامیدنیوزبه نقل از فارس، معاملات قراردادهای سکه آتی طلا با توجه به کاهش شدید قیمت دلار و سکه در بازار نقدی و همچنین برخی اخبار غیراقتصادی مثبت درباره تحریم‌ها موجب شد، تا با کاهش قیمت مواجه شود.

براساس این گزارش قرارداد سکه آتی طلا تحویل مردادماه با حجمی نزدیک به یک هزار و ۱۴۵ قرارداد با کاهش ۴.۸ درصدی به یک میلیون و ۱۲ هزار تومان رسید.

همچنین قرارداد سکه آتی طلا تحویل شهریورماه نیز با کاهش حداکثری در آخرین قیمت با ۶ هزار تومان اختلاف با سررسید مردادماه یک میلیون و ۱۸ هزار تومان دادوستد شد؛ حجم این قرارداد ۴ هزار و ۸۴۵ قرارداد بود.

قرارداد تحویل مهر‌ماه نیز از این کاهش قیمت مستثنی نبوده و با حداکثر کاهش یک میلیون و ۳۵ هزار و ۵۰۰ تومان ارزش‌گذاری شده است؛ حجم این قراردادها یک هزار و ۲۳۴ هزار مورد بود.

قرارداد آتی سکه طلا تحویل آبان‌ماه نیز با حجم نزدیک به ۳ هزار و ۳۰۰ قرارداد و با کاهش قابل توجه قیمت یک میلیون و ۵۶ هزار و ۵۰۰ تومان معامله شد.

بنابر این گزارش تمام سررسید‌های امروز سکه آتی به زیر یک میلیون و ۶۰ هزار تومان رسیدند و در صورت تداوم این کاهش‌ها کمتر از یک میلیون تومان هم قیمت‌گذاری خواهد شد.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار