|
|
کدخبر: ۲۴۶۰

چهار تن از اراذل و اوباش معروف منطقه سیزده‌آبان که با عربده‌کشی اقدام به تخریب اموال عمومی می‌کردند، با شلیک ۴ تیر از سوی ماموران پلیس آگاهی ری به دام افتادند.

به گزارشامیدنیوز، به نقل ازاعتماد، پس از حضور در کلانتری و ثبت شکایت به ماموران گفت: ساعات پایانی شب حادثه در خانه‌ام نشسته بودم که ناگهان صداهای ناهنجاری به گوشم رسید.

در حالی که صدای عربده چند مرد را می‌شنیدم به سرعت به سمت پنجره‌یی که رو به کوچه بود آمدم و دیدم که چهار مرد جوان با قمه و چماق به جان خودرو‌ام افتاده‌اند. مالباخته افزود: سپس متوجه شدم تقریبا همه شیشه‌ها و درهای خودروام را خورد کرده‌اند. این مرد در ادامه سخنانش به ماموران گفت: این افراد از اراذل و اوباش معروف این منطقه هستند و در گذشته هم چندین بار مبادرت به تخریب اموال عمومی کرده‌اند. با توجه به اظهارات این مرد ماموران پرونده‌یی با موضوع «تخریب اموال عمومی» تشکیل دادند و با کسب دستور از بازپرس حسینی درصدد شناسایی و دستگیری متهمان برآمدند.

آنها در تحقیقات محلی متوجه شدند که دو نفر از متهمان به نام‌های «اصغر» معروف به تیله و «امیدرضا» معروف به سوزوکی، «مجید» و «مهدی» از اراذلی هستند که بارها برای ساکنان محل ایجاد مزاحمت کرده‌اند. همچنین ماموران در تحقیقات از سوابق دو متهم دریافتند که اصغر در گذشته ۶ فقره سابقه شرارت و درگیری داشته و به زندان رفته و امیدرضا هم به همین جرم بارها دستگیر شده است.

سرانجام ماموران با شگردهای پلیسی و در عملیاتی ویژه موفق شدند در چهارمین روز از خرداد ماه امسال هر چهار متهم را در حالی که قصد فرار داشتند با شلیک ۴ تیر دستگیر کنند. در حال حاضر پرونده جهت تحقیقات تکمیلی در دست بررسی است و هر چهار متهم به دستور حسینی، بازپرس شعبه دوم دادسرای ری روانه زندان سروش شده‌اند.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار