|
|
کدخبر: ۲۵۱۹

رییس هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان تهران با بیان اینکه پرونده انتخابات شورای اسلامی استان تهران بسته شد، گفت که مسعود سلطانی‌فر به عنوان سی‌ویکمین عضو اسلامی شورای شهر تهران به فرمانداری تهران معرفی شد.

به گزارشامیدنیوز، حسین طلا در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: از مجموع ۴۱ شهر استان تهران انتخابات شوراها در ۴۰ شهر تایید شده است و تنها انتخابات شهر پردیس از شهرستان پردیس باطل شد.

وی افزود: پنج صندوق شهر حسن‌آباد در شهرستان ری نیز باطل شد و انتخابات در شهرهای نسیم‌شهر و رودهن نیز با تغییرات به تایید رسید.

طلا توضیح داد: بنا بر اعلام دستگاه‌های مربوطه و گزارشات بازرسی‌ها و هیات نظارت و بررسی‌های انجام شده، آرای یکی از داوطلبان در شهر نسیم‌شهر و سه داوطلب در شهر رودهن تایید نشد که با کنار گذاشتن آرای این داوطلبان انتخابات در دو شهر نسیم‌شهر و رودهن نیز به تایید رسید.

رییس هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان تهران خاطرنشان کرد: انتخابات در ۴۱۶ روستای استان تهران به تایید رسید و تنها انتخابات در روستای کرشت در شهرستان پردیس باطل شد.

وی همچنین در مورد سی‌ویکمین عضو شورای شهر تهران نیز گفت: بعد از تایید اعتبارنامه آقای مفتح در مجلس به عنوان نماینده تویسرکان آقای مسعود سلطانی‌فر بنا بر اعلام هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در کشور جایگزین آقای مفتح شد که این موضوع به فرمانداری تهران اعلام شد.

طلا در پایان گفت: طبق بررسی‌های انجام شده مدارک تحصیلی برخی از منتخبان مورد تایید قرار نگرفت لذا این افراد از لیست منتخبان حذف شدند و این موضوع به فرمانداری‌های مربوطه اعلام شد.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار