|
|
کدخبر: ۲۶۱۴

فردی که اقدام به برداشت غیرمجاز ۳۲۰ میلیون ریال از حساب پدرش کرده بود، دستگیر شد.

به گزارشامیدنیوزبه نقل از ایسنا، سرهنگ خسروی، رییس پلیس فتای استان اصفهان دراین‌باره گفت: در پی شکایت شهروندی مبنی بر این که فرد یا افراد ناشناسی اقدام به سرقت از حساب وی به مبلغ ۳۲۰ میلیون ریال کرده‌اند، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت که در تحقیقات کارشناسان فتا متهم که فرزند شاکی بود شناسایی و با هماهنگی به پلیس فتا احضار شد.

خسروی ادامه‌داد: متهم در بازجویی‌های صورت گرفته صراحتا به بزه انتسابی اقرار و معترف شد که پس از به‌دست آوردن اطلاعات حساب بانکی پدر و دسترسی به حساب وی این پول‌ها را خرج بازی‌های آنلاین اینترنتی کرده به طوری که برای بعضی بازی‌ها حدود ۵۰ دلار در ازای هر ساعت بازی پرداخته است.

وی با تاکید بر اینکه اعتیاد به بازی‌های رایانه‌ای مانند اعتیاد به موادمخدر بسیار خطرناک بود و می‌تواند تمام ابعاد زندگی فرد را تحت نفوذ خود قراردهد، گفت: والدین باید نظارت بیشتر و بهتری بر فعالیت اینترنتی فرزندان داشته باشند و انتخاب بازی‌های رایانه‌ای نیز برعهده آنان باشد.

به گفته رییس پلیس فتای استان اصفهان افراد همچنین باید مراقب اطلاعات حساب بانکی خود باشند و آن را در اختیار نزدیکان نیز قرار ندهند.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار