|
|
کدخبر: ۳۱۳۷

رییس پلیس آگاهی غرب استان تهران از دستگیری اعضای باند زورگیران موتورسواری خبر داد که با زاغ‌زدن سوژه‌های خود، به بهانه پرسیدن آدرس به آنان نزدیک و اموالشان را می‌ربود.

به گزارشامیدبه نقل از شفاف، سرهنگ منصور خدادادی در تشریح جزئیات دستگیری سارق زورگیر، گفت: بنابر دریافت پرونده‌های متعدد وقوع سرقت‌های به عنف در منطقه شهرک امیریه شهریار، رسیدگی به این موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ماموران در بررسی‌های اولیه متوجه شدند که سارق زورگیر به بهانه پرسیدن آدرس به سوژه‌های خود نزدیک و سپس کیف حاوی پول و مدارک آنان را با تهدید چاقو و قمه به سرقت می‌برند، گفت: با توجه به حساسیت موضوع که موجب رعب و وحشت مردم منطقه شده بود، رسیدگی به این موضوع در دستور کار ویژه قرار گرفت.

رییس پلیس آگاهی غرب استان تهران با بیان اینکه رسیدگی به این پرونده ادامه داشت تا اینکه پرونده‌ای با موضوع سرقت ۱۲۸ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال از یک سواری وانت که سارقان موتورسیکلت به بهانه پرسیدن آدرس از راننده کیف حاوی پول را ربوده بودند در پلیس آگاهی گشوده شد، گفت: این در حالی بود که با شناسایی یکی از سارقان توسط راننده خودرو، اطلاعات جدیدی به دست ماموران رسید و پرونده وارد مرحله تازه‌ای شد.

وی با بیان اینکه پس از آن که یکی از سارقان چندین بار توسط مردم شناسایی شد، گفت: بررسی‌ها نشان داد که این فرد از سارقان سابقه‌دار و حرفه‌ای است که با انجام اقدامات نامحسوس و کنترل مناطق وقوع جرم، سرانجام این فرد(مجید) به همراه یک خودروی سواری پراید در شهریار مشاهده شد که این فرد به دستور ایست پلیس بی‌توجه و اقدام به فرار کرد که متهم پس از تعقیب و گریز پلیسی خود را از پنجره ماشین به بیرون پرتاب کرده و سعی داشت که با پای پیاده فرار کند که توسط ماموران دستگیر شد.

رییس پلیس آگاهی غرب استان تهران با بیان اینکه وی به هشت فقره سرقت به همدستی چهار تن با موتورسیکلت اعتراف کرد، گفت: بررسی‌ها نشان داد که اعضای این باند از قبل سوژه‌های خود را شناسایی و به بهانه پرس‌وجوی آدرس به آنان نزدیک و با تهدید چاقو و قمه، اموال آنان را به سرقت می‌بردند.

وی با بیان اینکه متهم دستگیرشده به موادمخدر شیشه اعتیاد دارد، گفت: متهم به همراه پرونده متشکله در اختیار مقام قضایی قرار گرفت.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار