|
|
کدخبر: ۳۴۲

بررسی‌های یک روزنامه محلی در عربستان آشکار ساخت که ۶۵ درصد زنان سعودی همسران خود را از طریق سایت‌های اجتماعی انتخاب می‌کنند.

به گزارشامیدنیوزبه نقل از ایسنا، در این بررسی آمده است: امروزه تنها ۳۵ درصد زنان این کشور به شیوه‌ سنتی خواستگاری همسر خود را برمی‌گزینند.

این در حالی است که مشاوران ازدواج در عربستان هشدار می‌دهند روش‌های اینترنتی همسریابی موجب شده که زنان و دختران بیشتر آلت دست مردان ریاکار و سودجو شوند و همین امر باعثمی‌شود که این ازدواج‌ها زودتر به جدایی بیانجامد.

یک مشاور ازدواج در عربستان گفت: معمولا به دختران توصیه نمی‌شود که همسران خود را از طریق شبکه‌های اجتماعی پیدا کنند چرا که در اکثر موارد این گونه ازدواج‌ها سرانجام خوبی ندارد.

بسیاری از جوانان عربستان اخیرا تمایل پیدا کردند تا از طریق این گونه سایت‌ها همسر آینده خود را انتخاب کنند. طبق بررسی‌های اخیر در حال حاضر در عربستان حدود ۲۰۰ صفحه توییتر وجود دارد که در حوزه همسریابی فعالیت دارند.

به گزارش ایسنا به نقل از عرب نیوز، بسیاری از زنان سعودی تمایل دارند پیش از ازدواج با فرد مورد نظرشان، در مورد او اطلاعات کسب کنند غافل از این که ممکن است بسیاری از این اطلاعات غیرواقعی بوده و آنان را فریب دهند.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار