|
|
کدخبر: ۳۵۱۶

شورای عالی هلال احمر با اکثریت آرا، محمد فرهادی را برای تصدی ریاست جمعیت هلال احمر به رئیس جمهوری معرفی کرد.

به گزارشامیدبه نقل از مهر، شورای عالی هلال احمر عصر امروز تشکیل جلسه داد و با اکثریت آرا محمد فرهادی را برای تصدی ریاست جمعیت هلال احمر انتخاب کرد.

بر اساس این گزارش، ۸ نفر شامل آقایان دکتر فرهادی، ریاض، پیوندی، موسوی، شجاع، صافی، علمداری و اکرمی به عنوان نامزد معرفی شده بودند که در نهایت با کناری گیری آقایان ریاض و صافی و پس از رای گیری، دکتر محمد فرهادی با ۱۴ رای به عنوان گزینه اصلی برای معرفی به رئیس جمهور جهت مسئولیت ریاست جمعیت هلال احمر برگزیده شد.

در نشست شورای عالی جمعیت هلال احمر عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور، دکتر جواد ظریف وزیر امور خارجه و دکتر سید حسن هاشمی وزیر بهداشت به عنوان نمایندگان ویژه رئیس جمهور در شورای عالی جمعیت هلال احمر حضور داشتند. همچنین صورت جلسه این نشست تقدیم رئیس جمهور می شود.

به گزارش مهر، دکتر محمد فرهادی متخصص گوش و حلق و بینی از دانشگاه مشهد، وزیر فرهنگ و آموزش عالی در دولت دوم و وزیر بهداشت در دولت اول سیدمحمد خاتمی بوده است. همچنین ریاست دانشگاه تهران، قائم مقام سازمان هلال احمر، مشاور وزیر و دبیر شورای آموزش پزشکی کشور و ریاست صندوق حمایت از پژوهشگران کشور از سال ۱۳۸۲ تا بهمن ماه ۱۳۸۹ بوده است.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار