|
|
کدخبر: ۳۷۸۰

کریستین بیل که محبوبیت عجیبی بابت این نقش کسب کرده بود حتی از پیشنهاد ۵۰ میلیون دلاری وارنر هم گذشت تا پا روی حرفش نگذاشته باشد و در فیلمی که کریستوفر نولان کارگردان آن نیست در نقش بتمن ظاهر نشده باشد.

به گزارشامید- ماه گذشته بن افلک جایگزین کریستین بیل برای بازی در نقش بتمن شد. کریستین بیل که محبوبیت عجیبی بابت این نقش کسب کرده بود حتی از پیشنهاد ۵۰ میلیون دلاری وارنر هم گذشت تا پا روی حرفش نگذاشته باشد و در فیلمی که کریستوفر نولان کارگردان آن نیست در نقش بتمن ظاهر نشده باشد.

پس از این اتفاق انتقاد های بسیار زیادی از برادران وارنر شد. حتی کار به دادخواست هوادران بتمن برای باراک اوباما هم کشیده شد. حالا که کمی فضا تلطیف شده است افلک خود در مورد این انقاد ها سخن می گوید.



او که شب گذشته در برنامه تلویزیونی جیمی فالون حاضر شده بود گفت: من آدم بزرگی هستم، از پس هر مشکلی بر می آیم، از پس هر چیزی بر می آیم. البته او خودش هم می داند که نمی تواند جای کریستین بیل را پر کند: این واضح است که شما نمی توانید کاری که کریستین(بیل) انجام داد را تکرار کنید، آن فیلم ها(سه گانه شوالیه تاریکی به کارگردانی کریستوفر نولان) فوق العاده بودند. اما او(زک اسنایدر - کارگردان فیلم جدید) می خواهد کار متفاوتی انجام دهد. ولی در همان مسیر… پس من فکر می کنم این یک راه هوشمندانه برای این کار است… و من واقعا می دانم که می خواهم چه کنم.



فیلم جدید قرار است دنباله ای برای مردی از جنس فولاد باشد که تابستان گذشته اکران شد. این فیلم سال ۲۰۱۵ اکران می شود و در آن بتمن و سوپرمن هر دو شرکت می کنند. کارگردان این فیلم زک اسنایدر، کارگردان معروف فیلم ضد ایرانی ۳۰۰ است.



بازیگر نقش سوپرمن هنری کویل است که در مردی از جنس آهن هم این نقش را بر عهده داشت اما بازیگر نقش بتمن، برای اولین بار پس از تریلوژی بتمن به شخصی جز کریستین بیل سپرده شده است. بن افلک کارگردان دیگر فیلم ضد ایرانی، آرگو این نقش را بر عهده گرفته تا جمع ضد ایرانی سازها جمع باشد.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار