|
|
کدخبر: ۳۸۶۶

رئیس اتحادیه طلا و جواهر کشور با بیان اینکه امروز افزایش تقاضای خرید مانع کاهش قیمت انواع سکه شده است، گفت: سکه تمام بهار آزادی ۹۲۳ هزار تومان و دلار ۲۹۲۰ تومان شده است.

به گزارشامید- محمد کشتی آرای در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به اینکه این روزها قیمت انواع سکه بهار آزادی تحت تأثیر قیمت ارز با کاهش روبه رو بوده است، اظهار داشت: قیمت ارز با توجه به تحولات سیاسی منطقه روند کاهشی را تجربه می کند اما امروز قیمت دلار به نسبت روزهای گذشته قدری افزایش داشته و به ۲۹۲۰ تومان رسید.

وی افزود: بر همین اساس در بازارهای جهانی هر اونس طلا با کاهش قیمت به‌ارزش ۱,۳۲۶. ۶۰ دلار ارزش گذاری شده است.

وی ضمن بیان اینکه روز گذشته قیمت سکه تا ۸۰ هزار تومان کاهش پیدا کرده بود، افزود: افزایش تقاضا برای خرید سکه باعثشد تا قیمت انواع سکه بهار آزادی از صبح امروز اندکی افزایش یافته و در نهایت به ۹۲۳ هزار تومان در تمام بهار آزادی طرح جدید و ۹۲۶ هزار تومان در طرح قدیم برسد.

کشتی آرای اضافه کرد: امروز قیمت نیم سکه در مقایسه با روز گذشته از ۴۸۰ هزار تومان به ۵۰۰ هزار تومان رسیده و قیمت ربع سکه بهار آزادی هم از ۲۹۵ هزار تومان به ۳۰۰ هزار تومان افزایش یافته است.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر کشور با اشاره به اینکه امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار ۹۴ هزار و ۲۰۰ هزار تومان قیمت گذاری شده است، گفت: سکه گرمی ۱۹۵ هزار تومان در صرافی ها درج قیمت شده است.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار