|
|
کدخبر: ۵۳۸۵۹

نایب رئیس کمیسیون آموزش مجلس با اشاره ورود سازمان مدیریت برای حل مشکل کسری بودجه یک هزار میلیارد تومانی آموزش و پرورش از حضور فانی در جلسه این کمیسیون خبر داد و گفت: ‌ وزیر آموزش و پرورش در این جلسه درباره مشکلات و کسری بودجه توضیح داد.

به گزارشامیدبه نقل از جبار کوچکی‌نژاد با اشاره به حضور علی اصغر فانی در جلسه کمیسیون آموزش و تحقیقات برای توضیح در رابطه با پرداخت سرانه مدارس اظهار داشت: فانی به همراه کیارشی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در جلسه کمیسیون آموزش و تحقیقات حضور یافتند.

وی افزود: در این جلسه آقای فانی در رابطه با کمبودها و مشکلات و کسری بودجه وزارتآموزش و پرورشصحبت کرد، آموزش و پرورش هم‌اکنون با کسری یک هزار میلیارد تومانی بودجه مواجه است.

نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش سرانه مدارس را پرداخت نکرده است که قرار است هفته آینده این مباحثرا به صورت دقیق‌تر بررسی کنیم. همچنین از نمایندگان سازمان مدیریت و برنامه ریزی ریاست جمهوری درخواست کردیم تا به آموزش و پرورش کمک کند تا این مشکل کمبود بودجه حل شود تا سرویس دانش‌آموزان استثنایی و کمبود سرانه مدارس شبانه روزی حل شود.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار