|
|
کدخبر: ۵۶۲۱۶

مدیر بهره برداری از مراکز مکانیزه معاینه فنی تهران گفت: همزمان با آغاز ثبت نام طرح ترافیک سالانه، ساعات کار مراکز معاینه فنی افزایش یافت.

به گزارشامیدبه نقل از ایسنا، ‌ محمد طاهریان با بیان اینکه یکی از مدارک اصلی ثبت نام طرح ترافیک سالانه معاینه فنی خودروها است، گفت: همزمان با آغاز ثبت نام طرح ترافیک سالانه مراجعه شهروندان به مراکز معاینه فنی افزایش خواهد یافت براین اساس به دلیل سهولت در امر اخذ برگه معاینه فنی، ساعات کار مراکز معاینه فنی نیز به مدت یک هفته افزایش یافت.

وی افزود: بر این اساس مراکز بیهقی، آبشناسان و سراجاز آغاز شروع ثبت نام طرح به مدت یک هفته ازساعت ۷:۳۰ تا ۱۸ خدمت رسانی خواهند کرد. همچنین دو مرکز آبشناسان و بیهقی در روز جمعه ۸ آذر ماه از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۴ آماده ارائه خدمات به شهروندان خواهند بود.

مدیر بهره برداری از مراکزمعاینه فنیخودروی تهران در خصوص تسهیلات در نظر گرفته شده برای خبرنگاران خاطرنشان کرد: خبرنگاران رسانه‌های گروهی می‌توانند با ارائه معرفی‌نامه و یا کارت خبرنگاری معتبر از آغاز زمان ثبت نام طرح ترافیک به مدت یک هفته در روزهای یکشنبه، سه‌شنبه و پنجشنبه از ساعات ۱۰ تا ۱۲ در مرکز بیهقی و نیز روزهای دوشنبه و چهارشنبه از ساعت ۱۴ تا ۱۶ در همان مرکز به صورت رایگان اقدام به اخذ معاینه فنی کنند.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار