|
|
کدخبر: ۵۸۱۹۰

شهردار تهران با تبریک به دولت بخاطر برداشتن نخستین گام در مذاکرات ژنو، گفت: باید بدانیم که راهی پرخطر و پرفراز و نشیبی جلوی پای ما قرار دارد و باید مراقب باشیم.

به گزارشامیدبه نقل از فارس، محمدباقر قالیباف در مراسم افتتاح یازدهمین نمایشگاه یاد یار مهربان که با حضور علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، علی‌اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش و همچنین برخی از اعضای شورای شهر تهران برگزار شد، اظهار داشت: بنده مکلف هستم هفته بسیج را به دریادلان بسیجی تبریک، تهنیت عرض کنم.

وی گفت: فرهنگ بسیجی، فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی است و این فرهنگ به ما آموخت که تنها راه نجات و مدریتدرست تأسی به فرهنگ بسیجی است و بسیج حفظ عزت ملی را در عرصه‌های مختلف نشان داده است.

قالیباف خاطرنشان کرد: بسیج یک سازمان منسجم و متبلور است که به برکت انقلاب و نگاه دقیق حضرت امام خمینی(ره) ‌ شکل گرفته است.

شهردار تهران بیان داشت: شهرداری به دو موضوع مهم در شهر توجه ویژه‌ای را دارد که از آن جمله می‌توان به شهروند آگاه و مشارکت آنها اشاره کرد. ضمن اینکه فرهنگ کتابخوانی یکی از مهمترین برنامه‌های شهرداری تهران در شهر محسوب می‌شود که در این راستا برنامه‌های خوبی اجرا شده است.

وی گفت: اگرچه شهروندان با مشکلات اقتصادی روبرو هستند اما شهرداری تهران به عنوان یک نهاد عمومی و غیر دولتی توجه ویژه‌ای را در حوزه فرهنگ و همچنین فرهنگ کتابخوانی دارد.

قالیبافدر ادامه با اشاره به تبریک به دولت در خصوص مذاکرات ژنو، گفت: دولت محترم گام اول را برداشته است اما باید به این نکته توجه داشته باشیم که راهی پرخطر و پر از فراز و نشیبی جلوی ما قرار دارد و باید مراقب آن باشیم.

وی گفت: ‌مذاکرات ژنو نشان داد که دولت‌های غربی نمی‌تواند با قدرت و یکجانبه‌گری و زور به ملت ایران فشار بیاورند و راهی جز گفت‌وگو و متانت و قبول دولت‌ها راه دیگری برای آنها وجود ندارد.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار