|
|
کدخبر: ۶۰۴۸۶

در حالی که بسیاری از جوانان هم‌اکنون با عضویت در مجموعه‌های تانگو و ویچت وقت خود را سپری می‌کنند، هنوز مسئولان مربوطه هیچ واکنشی را از خود نشان نداده‌اند.

به گزارشامیدبه نقل از تسنیم، خیلی‌ها معتقدند زود دیر می‌شود اما ظاهراً این قضیه مختص همه کس جز مسئولان است. چرا که عادت کرده‌اند همیشه بعد از این که کار از کار گذشت و همه درگیر یک موضوع و یا مسئله شدند و بسیاری از خانواده‌ها، کارشناسان، نمایندگان مجلس، علما و خلاصه همه و همه موضعگیری کردند، کاشف به عمل می‌آید که در خصوص فلان داستان باید چه گفت و چه‌ها کرد و… تازه اگر به رسانه‌ها خرده نگیرند که چرا بدآموزی کردید، سرنخ‌ها را فراری دادید و… این اما ابتدای راه است.

هر روز در عرصهشبکه‌های اجتماعیشاهد تغییر و تحول هستیم و حال آن که دست‌اندرکاران و متخصصان عرصه جامعه‌شناختی و روان‌شناختی و همچنین مسئولان ذیربط همواره یک یا چند قدم عقب‌تر هستند. این روزها استفاده از نرم‌افزارهای ویچت و تانگو از طریق تلفن همراه، به یکی از مخاطره‌آمیزترین مسائل در حوزه اجتماعی تبدیل شده است اما دریغ از واکنش مناسب و به موقع مسئولان.

واقعیت این است که تمامی دارندگان تلفن همراه با استفاده از نرم‌افزار تانگو می‌توانند کسانی را که در این مجموعه عضو هستند، جست‌وجو کنند و در اماکن شلوغ تا شعاع حدود ۴ کیلومتری و در اماکن دیگر از قبیل حاشیه‌های شهر یا شهرستان‌ها تا شعاع چند ۱۰ کیلومتری، تصاویر کسانی که در این مجموعه عضو هستند را ببینند.

نکته جالب اینجاست که بسیاری از اعضای این مجموعه را دختران و زنانی تشکیل می‌دهند که تصاویر بدون حجاب مناسب خود را در دسترس دیگران قرار داده‌اند و این نرم‌افزار محملی به ظاهر برای دوستیابی است ولی در باطن فروپاشی اخلاقی و بنیاد خانواده را دنبال می‌کند.

از آنجا که این نرم‌افزار از کشورهای غربی پشتیبانی می‌شود بیم آن می‌رود که اطلاعات بسیاری از مردم در اختیار مراکز جاسوسی قرار گرفته و مشکلاتی در آینده برای آنان به وجود آید.

این تراژدی زمانی بیشتر خودنمایی می‌کند که وقتی جست‌وجو را آغاز می‌کنی با تصاویر برخی از مسئولان نیز که عضو تانگو هستند، مواجه می‌شوی که علی‌الظاهر برای برقراری رابطه با دوستان، عضو این مجموعه شده‌اند. حال باید منتظر ماند و دید که این نرم‌افزار تا کی در اتوبوس، تاکسی و خیابان‌های تهران جولان خواهد داد.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار