|
|
کدخبر: ۶۲۴۶۶

رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری استان کرمان از دستگیری فردی که با عنوان قاضی دادگستری از مردم کلاهبرداری می‌کرد خبر داد.

به گزارشامیدبه نقل از دانا، علی شفیعی در جمع خبرنگاران از دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای خبر داد و اظهار داشت: این کلاهبردار با معرفی خود به عنوان قاضی دادگستری از مردم کلاهبرداری ‌کرده است.

وی ابراز داشت: این کلاهبردار ‌از طریق یکسری اقدامات اطلاعاتی در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه در حین ارتکاب بزه توسط کارکنان حفاظت و اطلاعات کرمان دستگیر و به دادسرای عمومی و انقلاب کرمان معرفی شد.

شفیعی عنوان کرد: این فرد با نشان کردن افراد متمول با آنان تماس تلفنی برقرار کرده و خود را مسئول قضایی و یا فردی از جانب وی معرفی می‌کند و با جلب اعتماد آنان با ترفندهای متقلبانه متنوع شماره حسابی که متعلق به فردی دیگر بوده برای واریز پول در اختیار آنان قرار می‌داده و از این راه وجوهی را به صورت نامشروع تحصیل کرده است.

وی تصریح کرد: حفاظت اطلاعات دادگستری با رصد اطلاعاتی تا سر حد امکان از هرگونه سوء‌استفاده و جعل عنوان‌ها به نام این نهاد مقدس جلو‌گیری کرده و با هر فرد که در هر شرایطی قصد عوام فریبی داشته و با این شگرد‌ها و جعل عنوان قصد سوء‌استفاده داشته باشند، برخورد قاطع قانونی را انجام می‌دهد.

رئیس حفاظت و اطلاعاتدادگستریبا تأکید بر اطلاع‌رسانی اینگونه موارد از سوی مردم به دستگاه قضا و لزوم دقت آنان در مواجه با افراد شیاد‌، ابراز داشت‌: شهروندان می‌توانند هرگونه اطلاعاتی پیرامون موارد یاد شده و یا سایر اخبار مرتبط با دستگاه قضایی را به صورت حضوری و یا از طریق شماره تلفن ۲۲۳۵۰۰۵ ستاد خبری حفاظت و اطلاعات دادگستری استان کرمان گزارش کنند تا در اسرع وقت به آن رسیدگی شود.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار