|
|
کدخبر: ۸۴۷۸۲

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با تاکید بر اینکه هر روز بر تعداد شاکیان سارقان دستگیر شده اضافه می‌شود افزود: تعداد شاکیان این سارقان تا صبح روز گذشته به ۳۵۰ نفر رسیده بود که هر روز نیز بر تعداد این شکات افزوده می‌شود.

به گزارشامیدبه نقل از تسنیم، عباسعلی محمدیان با اشاره به بازدید حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای دادستان کل کشور از پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار داشت: در جریان بازدید روز گذشته دادستان کل کشور و دادستان تهران، از اقدامات پلیس آگاهی تهران بزرگ در دستگیری ۱۲۳ سارق موبایل قاپ و کیف قاپ تقدیر کردند و بر لزوم رسیدگی قضایی سریع به پرونده‌هایی اینچنینی تاکید کردند.

رئیس پلیس آگاهیتهران بزرگ در ادامه با تاکید بر اینکه هر روز بر تعداد شاکیان سارقان دستگیر شده اضافه می‌شود افزود: تعداد شاکیان این سارقان تا صبح روز گذشته به ۳۵۰ نفر رسیده بود که هر روز نیز بر تعداد این شکات افزوده می‌شود.

وی ادامه داد: پس از اطلاع‌رسانی روز گذشته، سرعت رشد شاکیان این کیف‌قاپان وسارقانموبایل افزایش یافته و شهروندانی که به این شیوه مورد سرقت قرار گرفته‌اند می‌توانند با مراجعه به پلیس آگاهی مراجعه کنند.

پلیس آگاهی تهران بزرگ در نخستین ساعات بامداد ۲۴ آذرماه سال جاری پس از یک عملیات ماهه اطلاعاتی تعداد ۱۲۳ تن از سارقان موبایل و کیف‌قاپان پایتخت را دستگیر کردند که در میان دستگیرشدگان باندی متشکل از ۴ تبعه پاکستانی، افغانستانی، آذربایجانی و عراقی وجود داشتند که ۳ تن از آنان به همراه ۳۰ واسطه و ۸ نفر سفارش‌گیرنده نیز دستگیر شدند.

این اتباع بیگانه گوشی‌های موبایل مورد نیاز خود را به ۸ نفر سفارش می‌دادند و این ۸ تن آنها را به ۳۰ واسطه گزارش می‌کردند که سارقان دستگیر شده با استفاده از موتورسیکلت اقدام به شناسایی قربانیان خود می‌کردند و علاوه بر گوشی‌های موبایل پول و اشیاء قیمتی دیگر آنها را سرقت می‌کردند و در صورت مقاومت قربانیان خود آنها را با سلاح سرد تهدید می‌کردند.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار