|
|
کدخبر: ۹۵۳۷۴

این نوجوان در عقب ماشین تقلای زیادی برای رد کردن دستانش از زیر پایش کرد تا این‌که با انعطاف بالای بدنی‌اش در نهایت موفق به این کار شد

به گزارشامیدبه نقل از شوک، در این حادثه نوجوان ۱۷ ساله‌ای در دورهام کالیفرنیا به خاطر فرار از خانه تحت تعقیبپلیسقرار داشت که افسران گشت موفق شدند پس از جست‌وجوهای تخصصی این پسر نوجوان را شناسایی کنند، پس از بازرسی کامل بدنی، دست‌های او را از پشت بستند و در صندلی عقب خودرو انداختند.
به‌گزارش پلیس، این نوجوان در عقب ماشین تقلای زیادی برای رد کردن دستانش از زیر پایش کرد تا این‌که با انعطاف بالای بدنی‌اش در نهایت موفق به این کار شد و دقایقی بعد صدای شلیک گلوله‌ای افسران پلیس را به خود آورد و متوجه شدند این پسر نوجوان با اسلحه‌ای که با خود داشته خودکشی کرده است.

البته این گزارش افسران گشت، بازپرسانجناییرا با ابهام‌های بسیاری روبه‌رو کرده است. یکی از سؤال‌هایی که در حال حاضر ذهن بازپرسان پرونده را مشغول کرده این است که چطور اسلحه در تجسس‌بدنی پیدا نشده است و چگونه می‌توان با‌ور کرد که دقیقاً در همین زمان دوربین‌های داخل اتومبیل پلیس خاموش بوده‌ و صحنه خودکشی پسر جوان را ضبط نکرده‌اند.

به گزارش شوک، این ابهام‌ها علاوه بر بازرسان پرونده، خانواده قربانی را نیز به شک و تردید واداشته است. یکی از اعضای این خانواده گفته «این ادعا که در آن شرایط یک نفر بتواند به‌راحتی دست‌هایش را از زیر پا رد کند و به جلوی بدنش بیاورد خیلی بعید است.» این گفته‌ها در حالی بیان شده که پلیس مدعی است آثار فشار اسلحه روی دستکش دست مقتول مشاهده شده است. این پرونده پر ابهام در دست بررسی است اما هنوز گزارش تکمیلی آن فاش نشده است.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار