|
|
کدخبر: ۱۱۷۱۶۷

حمل وسایل ضروری و مورد نیاز در فصل زمستان در کیف دستی می‌تواند باعثمحافظت از فرد در مقابل انواع بیماری‌های مختلف شود و لذا ضروری است فرد در خصوص این وسایل آگاهی پیدا نمایند.

به گزارشامید،اغلب بانوان عادت به حمل کیف‌های دستی سنگین دارند که اغلب وسایل موجود در این کیف ها زائد و تنها باعثخستگی و بروز خطر " کمر درد " می‌شود.

پزشکان با توجه به فرا رسیدن فصل سرما توصیه می‌کنند بانوان برخی لوازم ضروری را در کیف دستی خود قراردهند تا به این ترتیب میزان محافظت آنها در برابر ابتلا به انواع بیماری‌ها مانند سرماخوردگی و یا " آنفولانزای فصلی " بالا رود.

گفتنی است از جمله وسایل ضروری، " ژل آنتی باکتریال " است که به ویژه پس از استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی و یا به هنگام دست زدن به اشیا مختلف می‌تواند مانع از اننتقال میکروب ‌ها و بیماری‌ها به فرد شود.

از جمله دیگر وسایل ضروری دستمال کاغذی و دستکش است که می‌توانند به ویژه هنگامی که فرد در تماس با افراد بیمار قرار دارد باعثمحافظت از او شود پزشکان در عین حال توصیه اکید می‌کنند که افراد در حفظ بهداشت کیف دستی خود بکوشند و از استفاده از دستمال‍‌‌ های کاغذی بدون محافظ و رها شده در کیف جدا خود داری کنند زیرا در این حالت این دستمال کاغذی سرشار از میکروب و آلودگی است.

همچنین توصیه می‌شود دستکش ها به بصورت دوره‌ای شسته شوند و بهتر است از دستکش با رنگ‌های روشن استفاده شود تا فرد بهتر بتواند زمان شستشوی دقیق را تشخیص دهد.

شستشوی دستکش بویژه هنگامی که در معرض رطوبت قرار می‌گیرد بسیار اهمیت دارد و اهمال در این کار می‌تواند باعثسرایت بیماری‌های مختلف به خانم ‌ها شود.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار