|
|
کدخبر: ۱۵۰۹۲۶

با این نرم افزارشما می توانید با گوشی موبایلتان همزمان زمین را ببینید، ومتن بنویسید و آن را با پیامک یا ایمیل ارسال کنید!

به گزارشافکارنیوز؛ امروزه در سطح شهر، شاهد افرادی هستیم که در حین راه رفتن، از تلفن همراه خود برای نوشتن و ارسال پیامک استفاده می کنند و اغلب به مسیر عبوری خود توجهی ندارند. اینها افرادی هستند که در خطر برخورد با موانع در پیاده روها قرار دارند.

اما دانش پژوهان با عرضه اپلیکیشن جدیدی، توانسته اند این مشکل را حل کرده و به این افراد کمک کنند در حین نوشتن پیامک به مسیری که در آن راه می روند نیز نگاهی بیاندازند.

این اپلیکیشن جدید Type n Walk نام دارد از دوربین تلفن همراه استفاده می کند تا پیاده رو برای کاربر نشان داده شود. در حالی که فرد در حال نوشتن پیامک است صفحه نمایشگر تلفنش، زمین را نیز نشان می دهد.

با این نرم افزار که برای اندروید می باشد، می توان علاوه بر مشاهده زمین، متن نوشت و آن به شکل پیامک یا ایمیل ارسال کرد. این اپلیکیشن ۱٫۱۵ دلاری توسط یک شرکت آمریکایی ساخته شده و در بین کاربران تلفن همراه به محبوبیت رسیده است.

کاربران می گویند با این اپلیکیشین فرد تصور می کند که یک تلفن شیشه ای شفاف به همراه دارد که می تواند پشت آن را ببیند. این اپلیکیشین که قابلیت دانلود بر روی آیفون، آیپد و آیپد تاچ را دارد، می تواند از برخورد کاربر با موانع پیشگیری کند.

قابل اجرا بر روی iOs

لینک دانلود

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار