|
|
کدخبر: ۱۵۱۱۵۹

Seagate Backup Plus Slim نام جدید ترین و باریک ترین محصول ۲ ترابایتی این شرکت است که از سرعت بالایی نیز برخوردار است.

به گزارشافکارنیوز؛محصول جدید شرکتSeagateخیلی پرسرعت و سبک است. نام این محصولSeagate Backup Plus Slimاست. ظرفیت ذخیره سازی آن تا ۲ ترابایت و دارای نرم افزار تهیه پشتیبان است. ویندوز و مکینتاش آن راشناسایی می کند. یکی از معایب این محصول داشتن گارانتی کوتاه مدت دو سال و عیب دیگر نداشتن هیچ گونه محافظت جهت عدم دسترسی افراد غیر مجاز است.

این محصول با توجه به ظرفیت بالایی که دارد, سرعت مناسبی را جهت انتقال اطلاعات, در اختیار کاربران قرار می دهد. اگر ابعاد آن را در نظر بگیریم, جزء نازک ترین محصولات بازار است.

قیمت هارد ۲ ترابایتی این مدل ۱۲۰ دلار و ۱ ترابایتی آن ۷۰ دلار و ۵۰۰ گیگابایتی آن ۵۰ دلار می باشد. در نوع خود از همه مدل های مشابه, اگر سریع تر از همه نباشد, جزء سریع ترین ها است.

نازکی آن ۰.۴ اینچ است و تقریبا هم اندازه هارد های نازک موجود در بازار است و البته با توجه به ظرفیت ۲ ترابایتی آن, نازک ترین محسوب می شود. زیرا هارد ۲ ترابایتیWD۰.۷ اینچ است. با رابطMicro - USB ۳.۰به کامپیوتر متصل می گردد و کابل رابط هر دو وظیفه برق رسانی و جابجایی اطلاعات را بر عهده دارد. بدنه این محصول از جنس آلومینیوم است و در رنگ های مشکی, آبی, نقره ای و قرمز در دسترس است.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار