|
|
کدخبر: ۱۵۶۳۸۵




فال روزانه ۲۳ / ۰۱ / ۱۳۹۳


فال روزانه متولدین فروردین

امروز درگیر مسایل اداری و یک سری کاغذبازی های رسمی خواهید بود که همه وقت شما را می گیرند. شما نیز این کارها را با جدیت بسیار انجام خواهید داد. از چیزی نگران نباشید و به ذات هوشیار خود اعتماد کنید. شما می دانید که باید چه کار کنید اما با این همه بد نیست با دقت و هوشمندی زیاد همه جوانب و مسایل را بسنجید و برای اهداف خود برنامه ریزی کنید. در مورد مسایل عاشقانه نیز این فرصت را دارید تا با فردی جدید آشنا شوید. البته احساسات زیادی ندارید و با جدیت و آرامش وارد رابطه خود می شوید. می توانید با این حرف تفاهمات بسیاری داشته باشید و لحظه های شادی رقم بزنید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز کارهای تجاری یا حرفه ای جدیدی را آغاز خواهید کرد. زمان بسیار خوبی برای این منظور است و می توانید پیشرفت های بسیاری در این مسیر داشته باشید. به واسطه این تصمیم با انسان های جدید آشنا می شوید و با آنها حس خوبی دارید و می توانید با اعتماد به یکدیگر موفقیت را برای خود رقم بزنید. مطمئن باشی با این کار و دوستان جدید، موفقیت های بسیار در انتظار شما خواهند بود. شما و شریک عاطفیتان امروز تصمیمات مهمی اتخاذ می کنید. شاید یکی از آنها عمیق تر و صمیمی تر کردن رابطه میان خود باشد. با اینکه حرف های بسیاری برای گفتن دارید اما ترجیح می دهید امروز را یک جشن دونفره بگیرید و در کنار هم خوشحال باشید.

فال روزانه متولدین خرداد

شما در طول سال های اخیر در رویاها و اهداف خود تغییرات بسیاری ایجاد کرده اید. امروز نیز همین روند را ادامه خواهید داد. ممکن است امروز برای خود یک کار جدید دست و پا کنید و شغلی به شغل کنونی خود اضافه کنید. یا شاید بخواهید بیشتر به سلامتی خود اهمیت بدهید و در این مسیر نوع تغذیه و رژیم خود را عوض کنید. امروز به طور کلی، روز تغییر و آغاز راه های جدید برای شما است. البته در رابطه عاشقانه خود ممکن است با مشکلاتی مواجه شوید. دلیل آن نیز مسوولیت های کاری شما است که نمی توانید وقت بیشتری برای شریک خود اختصاص دهید. شاید خوب باشد که با برنامه ریزی درست به همه جوانب زندگی خود برسید.

فال روزانه متولدین تیر

امروز دوست دارید در نوشتن استعداد خود را آزمایش کنید و تاحدی نیز در این راه موفق می شوید. شاید به طور حرفه ای این کار را انجام ندهید، اما در حد توان خود خوب است و می توانید با تکیه بر آن یک مسیر جدید در زندگی خود را آغاز کنید. در صورت نیاز می توانید در کلاس های آموزشی شرکت کنید تا بتوانید متون خود را ویرایش کنید و آنچه در ذهن دارید را به بهترین شکل پیاده و اجرا کنید. امروز خیلی علاقه ندارید بیرون بروید و در مهمانی یا دورهمی های دوستانه شرکت کنید. یا دوست ندارید وارد رابطه جدید بشوید. از فردی که در حال حاضر در زندگی شما هست، راضی هستید و حالتان با او خوب است. اما به طور کلی ترجیح می دهید امروز را تنها در خانه باشید و به کارهای شخصی خود رسیدگی کنید.

فال روزانه متولدین مرداد

آیا امروز قصد ایجاد تغییرات در زندگی خود را دارید؟ می خواهید محل زندگی، کار یا… را عوض کنید؟ اگر این طور است، باید بدانید امروز بهترین فرصت است و می توانید با ذهنی باز و آینده نگر به اهداف طولانی مدت خود برسید. تعیین هدف امروز شما تضمین کننده موفقیت و پیشرفت های آینده تان هستند. امروز از رابطه های دوستانه یا عاشقانه خود لذت نمی برید. از آنها ناراحت نیستید اما خضور در میان آنها موجب شادی شما نیز نمی شود. می توانید در خانه بمانید با عشقتان صحبت های معمولی داشته باشید و خیلی به هیجان فکر نکنید.

فال روزانه متولدین شهریور

امروز تماس های تلفنی بسیاری به شما خواهد شد. احتمالا برای امضای یک سری کاغذ رسمی به اداره ای می روید. در محیط کار نیز یکی از همکاران به شما کمک می کند تا از این حالت بلاتکلیفی در کار بیرون بیایید. این را در نظر داشته باشید که در آینده نزدیک مسوولیت های کاری بیشتری خواهید داشت و این برای آینده شما بسیار خوب است. موفق باشید. امرزو نمی دانید دقیقا حس عاشقانه شما چگونه است. مثلا دوست دارید موسیقی سنتی گوش کنید و غزل های عاشقانه سعدی یا مولانا را بخوانید اما نمی خواهید این حال را شریک عاطفی شما بداند. ولی شما هم به تنهایی خود نیاز دارید و خوب است که امروز که در این فاز هستید، به روش دلخواه خود وقتتان را سپری کنید.

فال روزانه متولدین مهر

امروز حس زیباشناختی کمتری نسبت به روزهای گذشته دارید و همین باعثمی شود خیلی هم به بیرون رفتن با فرد مورد علاقه خود تمایلی نداشته باشید. هیچ دلیلی هم برای این حس ندارید و فقط ترجیح می دهید در خانه بمانید و به کارهای شخصی خود رسیدگی کنید. شاید بهتر باشد قرار ملاقات خود را برای روز دیگری بگذارید. در این چند وقت اخیر خیلی وقت خود را بیهوده هدر داده اید و امروز کمی بابت این مساله نگران می شوید. اما باید هراس را از دل خود بیرون کنید تا بتوانید فرصت های خوب را تشخیص دهید و در مسیر آنها به سوی پیشرفت حرکت کنید.

فال روزانه متولدین آبان

امروز در ارتباطات اجتماعی خود در موقعیت خوبی قرار می گیرید. همیشه رفتار خوبی داشته اید و امروز می توانید بیش از باقی مواقع در این مورد خودنمایی کنید و بدرخشید. با کمی سیاست و برنامه ریزی درست می توانید پله های ترقی را طی کنید و در آینده ای نه چندان دور پیشرفت های بسیار خوبی داشته باشید. در رابطه عاشقانه خود امروز بسیار جدی هستید و آن نرمش و لطافت همیشگی را ندارید. به طور کلی ترجیح می دهید در خانه بمانید و به تنهایی فیلم تماشا کنید تا اینکه بخواهید با شریک عاطفیتان بیرون بروید و تفریح کنید.

فال روزانه متولدین آذر

امروز رازهای بسیاری می شنوید و خودتان نیز رازهای زیادی در دل دارید. در مورد کار هم ممکن است چند نفر از همکاران شما را در موقعیت جدیدی قرار دهند که چندان برایتان جالب نیست و می خواهید به هر طریقی شده است از آنها فرار کنید. اما چه بخواهید چه نخواهید باید آن کار را انجام دهید. اگر تصور می کنید کار کنونی شما را اذیت می کند، به فرصت های خود فکر کنید و در صورت امکان شغل خود را تغییر دهید. امروز خیلی دوست ندارید شوخی کنید و بیشتر به مسایل جدی علاقه دارید. در ملاقات با فرد دلخواهتان نیز ترجیح می دهید با هم در مورد مسایل جدی و اساسی صحبت کنید تا اینکه شوخی کنید و بخندید. بنابراین، بهتر است امروز در خانه بمانید و خود را با کتاب مشغول کنید.

فال روزانه متولدین دی

امروز یک تماس یا ایمیل از طرف یک دوست موقعیت کاری خوبی را پیش پای شما قرار می دهد. شاید این کار در حوزه ارتباطات باشد و به واسطه آن می توانید با افراد بسیاری آشنا شوید و موقعیت اجتماعی خود را بهبود بخشید. باید همه حواس خود را جمع کنید تا هر فرصت جدید و عقلانی برای کار بهتر پیدا کردید، از آن بهره بگیرید. البته پیش از هر تصمیمی همه جوانب را به خوبی در نظر بگیرید تا دچار پشیمانی نشوید. امروز کاملا در لاک خود هستید و هر چه قدر هم که شریک عاطفیتان به شما اصرار کند با هم بیرون بروید و تفریح کنید، تمایلی به این کار نخواهید داشت. ترجیح می دهید در خانه بمانید و به کارهای خود رسیدگی کنید.

فال روزانه متولدین بهمن

امروز ارتباطات بسیار خوبی داشت. بیشتر زمان خود را پای تلفن یا دیدار با دوستان یا شرکای کاری سپری خواهید کرد. به این واسطه فرصت کمی برای استراحت دارید و شاید کمی دچار استرس و فشار قرار بگیرید. اما به طور کلی، روز بسیار خوب و سرشار از موفقیت در پیش دارید و باید از همه فرصت هایی که پیش می آیند به خوبی استفاده کنید. در مورد مسایل عاشقانه اما امروز چندان حوصله ندارید و دوست دارید در خانه تنها باشید تا اینکه بخواهید با فرد دلخواهتان بیرون بروید و با هم وقت بگذرانید.

فال روزانه متولدین اسفند

امروز بسیار مثبت گرا و خوش بین هستید و بسیار دوست دارید کارهای خلاقانه انجام دهید. می توانید در زندگی و محل کار خود خوش بدرخشید و از همه فرصت ها به بهترین شکل به نفع خودتان استفاده کنید. ارتباط برقرار کردن با دیگران امروز بسیار برایتان راحت است و می توانید برای آینده برنامه های خوبی در سر بپرورانید. در مورد مسایل عاطفی اما کمی بی حوصله هستید و اگر با شریکتان در یک جا باشید، بسیار ساکت و جدی خواهید بود. دلیل خاصی هم برای این موضوع وجود ندارد فقط ترجیح می دهید امروز را در تنهایی های خود سپری کنید.



ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار