|
|
کدخبر: ۱۵۹۸۵۲

سیدمحمد خاتمی رییس جمهور اسبق کشورمان و خانواده مرحوم حجت الاسلام شیخ علی اکبر صادقی در پیامی از ابراز محبت و همدردی مراجع عظام تقلید، شخصیت ها و اقشار مختلف مردم تشکر کردند.

خبرگزاری ایلنا:سیدمحمد خاتمی رییس جمهور اسبق کشورمان و خانواده مرحوم حجت الاسلام شیخ علی اکبر صادقی در پیامی از ابراز محبت و همدردی مراجع عظام تقلید، شخصیت ها و اقشار مختلف مردم تشکر کردند.

در پی حضور صدها نفر از مسوولان، چهره های مختلف سیاسی، علمی و فرهنگی و اقشار مختلف مردم در مراسم تشییع و بزرگداشت مرحوم صادقی و صدور ده ها پیام تسلیت از سوی آیات عظام، مراجع تقلید و شخصیت های مختلف، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدخاتمی و خانواده صادقی با صدور پیامی از ابراز محبت و همدردی آن ها تشکر کردند.

مرحوم صادقی هفته گذشته در سن ۸۵ سالگی به دلیل کهولت سن و عارضه قلبی در تهران درگذشت و پیکرش در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی به خاک سپرده شد.

مرحوم صادقی که از فعالان و اندیشمندان دینی و استاد مطرح دانشکده حقوق دانشگاه شهید بهشتی بود، تلاش های فراوانی را برای نشر معارف دینی و قرآنی داشت و خدمات شایسته ای در حوزه های علمی و دانشگاه ارایه کرد.

وی که داماد آیت الله صدر بود، علاوه بر ۳۸ سال تدریس در دانشگاه، تالیفات متعدد در حوزه دین و فرهنگ دارد که از جمله آن می توان به ترجمه «خطبه غدیر» اشاره کرد که بارها تجدید چاپ شده است.

در مراسم تشییع و یادبود این مرحوم جمعی از اعضای دولت، شخصیت های سیاسی، اقشار مختلف مردم حضور داشتند.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار