|
|
کدخبر: ۱۶۴۱۶۹

همزمان با هفته سلامت توسط کلینیک تغذیه و رژیم درمانی دانشکده تغذیه و انستیتو تحقیقات تغذیه ای و صنایع غذایی کشور ویزیت و مشاوره رایگان هموطنان صورت می گیرد.

باشگاه خبرنگاران: اسدی مسئول روابط عمومی داشنشکده تغذیه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اعلام این خبر گفت: این کلینیک با بکارگیری تیم های تخصصی، آماده ارائه خدمات رایگان مشاوره ای و ارزیابی تن سنجی و سنجش فشارخون به کلیه مراجعان از یکم تا هفتم اردیبهشت ماه خواهد بود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه بیش از یک پنجم هموطنان ما گرفتار بیماری پرفشاری خون و عوارض ناشی از آن هستند، دانشکده تغذیه و انستیتو تحقیقات تغذیه ای و صنایع غذایی کشور در هفته سلامت به منظور پیشگیری از بیماری پرفشاری خون و عوارض ناشی از آن نسبت به ویزیت و مشاوره رایگان هموطنان اقدام کرده است.

اسدی خاطر نشان کرد: در این طرح هموطنان مورد ارزیابی های اولیه تغذیه ای قرار می گیرند؛ ابتدا مراجعه کنندگان توسط پزشک کلینیک ویزیت شده و ارزیابی بالینی و اندازه گیری فشارخون آن ها انجام می شود و توصیه های لازم را دریافت می کنند. سپس متخصصان تغذیه ضمن اندازه گیری قد و وزن و بررسی سلامت تغذیه ای افراد به ارایه راهنمایی ها و آموزش های لازم خواهند پرداخت.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار