|
|
کدخبر: ۱۶۵۶۱۴

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان پیشوا با برشمردن هفت راهکار برای افزایش سلامتی گفت: ورزش موثرترین راه برای سلامتی و خودمراقبتی است.

خبرگزاری فارس: محمد غلامی بعدازظهر امروز در سمینار یک روزه که به مناسبت هفته ملی سلامت با شعار یک عمر سلامتی با خودمراقبتی توسط شبکه بهداشت و درمان شهرستان پیشوا برگزار شد، با اشاره به فرمایش مولا علی(ع) «سلامتی برترین نعمت هاست»، گفت: ورزش از موثرترین راه ها برای حفظ سلامتی و خودمراقبتی است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان پیشوا خاطرنشان کرد: ورزش پیاده روی و صبحگاهی، تغذیه سالم، رواج سبک زندگی سالم و اسلامی در جامعه، بهسازی محیط، آگاه سازی مردم، برتری پیشگیری بر درمان و از همه مهم تر همکاری تنگانگ اداره ورزش و جوانان با مراکز بهداشتی برای برگزاری مسابقات و اعزام مربی و اطلاع رسانی می تواند تاثیر بسزایی در افزایش طول عمر و سلامتی افراد داشته باشد و باید به آن اهمیت ویژه ای داد.

علی گل محمدی، مسئول بیماری های معاونت بهداشتی دانشگاه شهید بهشتی در این مراسم که با حضور معاون سیاسی انتظامی فرماندار شهرستان پیشوا، روسای ادارات و معاونان فرماندار پیشوا حضور داشتند، پیرامون سلامت و بهداشت به ویژه تهدیدات بزرگ توسط موجودات ریز مطالبی جامع و مفید به حاضران ارائه کرد.

حجت الاسلام رحمتی نیا، مسئول حوزه علمیه آقایان پیشوا نیز در ارتباط با زندگی اسلامی و بهداشت در اسلام مواردی موثر را خاطرنشان کرد.

گفتنی است در سمینار یک روزه هفته سلامت، پرسنل اداره ورزش و جوانان شهرستان پیشوا حضور یافته و با انجام مذاکرات صورت گرفته مقرر شد مسابقات و برنامه های مرتبط با سلامت طی هفته های آتی در شهرستان برگزار شود.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار