|
|
کدخبر: ۱۷۱۳۳۷

با حضور خاموشی و شهاب مرادی؛

عکس > رقابت - همشهری آنلاین: دبیر دومین جشنواره عکس قاب های بهشتی از برگزاری مراسم اختتامیه و آئین اهدای جوایز به برگزیدگان بخش های حرفه ای و شهروندی این جشنواره در روز سه شنبه ۱۶ اردیبهشت ماه در محل تالار جلیل شهناز خانه هنرمندان ایران خبر داد.

محسن محمدی در گفتگو با همشهری آنلاین با بیان این خبر، درباره جزئیات تقدیر از برگزیدگان دومین جشنواره عکس قاب های بهشتی گفت: در بخش حرفه ای جشنواره که آثار عکاسان حرفه ای در این بخش مورد داوری قرار گرفته است، مقام اول تا سوم و همچنین پنج نفر شایسته تقدیر معرفی و تقدیر می شوند. در بخش شهروندی جشنواره نیز ۱۰ نفر برگزیده داریم.

به گفته دبیر دومین جشنواره عکس قاب های بهشتی، اثر «نمونه مردمی» به عنوان اثر ممتاز از میان آثار بخش شهروندی که توسط شهروندان بر روی سایت «تصویر نت» آپلود شده و خود شهروندان هم به این عکس ها امتیاز داده اند، نیز معرفی و مورد تقدیر قرار می گیرد.

وی از نمایش ۴۰ اثر از میان دو هزار و ۷۰۰ عکس رسیده به این جشنواره در حاشیه مراسم اختتامیه دومین جشنواره عکس قاب های بهشتی خبر داد و گفت: این نمایشگاه یک روزه است اما نمایشگاه دیگری که از شنبه ۲۰ اردیبهشت ماه با حضور ۷۵ اثر در محل موزه شهدا برپا می شود، به مدت ۱۰ روز میزبان علاقمندان به عکس های منتخب حوزه ایثار و شهادت است.

محمدی در تشریح جوایز اعطایی به برگزیدگان دومین جشنواره عکس قاب های بهشتی، اعلام کرد: جایزه نقدی، تندیس جشنواره و لوح یادبود به نفرات اول تا سوم بخش حرفه ای، لوح یادبود به پنج منتخب شایسته تقدیر بخش حرفه ای، جایزه نقدی و لوح یادبود به ۱۰ برگزیده بخش شهروندی و لوح یادبود و تندیس جشنواره به نفر اول «نمونه مردمی» تعلق می گیرد.

وی از حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی خاموشی رئیسسازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین شهاب مرادی رئیسسازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مرتضی طلایی عضوشورای اسلامی شهر تهران، حسین انتظامی معاون مطبوعاتیوزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، پرویز اسماعیلی معاون دفتر رئیس جمهور و جمعی از اساتید دانشگاه و مدیران رسانه ای کشور به عنوان مسئولان حاضر در این مراسم نام برد.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار