|
|
کدخبر: ۱۷۲۱۳۶

عکس > رقابت - همشهری آنلاین: مراسم اختتامیه و آئین اهدای جوایز به برگزیدگان بخش های حرفه ای و شهروندی دومین جشنواره عکس قاب های بهشتی با حضور معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد و نایب رئیس شورای شهر تهران در محل تالار جلیل شهناز خانه هنرمندان ایران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار همشهری آنلاین، در آئین اهدای جوایز به برگزیدگان بخش های حرفه ای و شهروندی دومین جشنواره عکس قاب های بهشتی، مقام اول تا سوم و همچنین پنج نفر شایسته تقدیر در بخش حرفه ای جشنواره معرفی و تقدیرشدند.

در بخش شهروندی این جشنواره نیز ۱۰ نفر برگزیده مورد تقدیر قرار گرفتند. همچنین اثر «نمونه مردمی» به عنوان اثر ممتاز از میان آثار بخش شهروندی که توسط شهروندان بر روی سایت «تصویر نت» آپلود شده و خود شهروندان هم به این عکس ها امتیاز داده اند، نیز معرفی و مورد تقدیر قرار گرفت.

غلامرضا قاسمی از مرند، میثم ملکی قزوینی از قزوین و ثمر تبریزی از تهران مقام اول تا سوم جشنواره عکس قاب های بهشتی را کسب کردند. جواد هادی از تهران، مجتبی حیدری از تهران، عصمت یادگاریان از قوچان، داوود کهن ترابی از کرج و رضا فلاحی مطلق از مراغه نیز حائز رتبه های چهارم تا هشتم بخش حرفه ای این جشنواره شناخته شدند.

بر طبق این گزارش، سعید فداییان از تهران، حمیدرضا حبیبی از قوچان و مسعود محمدی از اندیمشک به عنوان رتبه های اول تا سوم بخش شهروندی جشنواره معرفی و تقدیر شدند. احمد زعفری هشجین از خلخال، امیر افتخاری از تهران، مهسا ربیعی گندمان از اهواز، محمدحسن باقری از قوچان، محمدرضا آرمند از تهران، زهرا دمرچلی از تهران و یوسف اکبری پابندی از تبریز نیز به ترتیب مقام های بعدی بخش شهروندی را کسب کردند.

مهدیه تسلیمی از تهران نیز با دریافت تندیس و لوح یادبود عنوان مقام اول انتخاب مردمی دومین جشنواره عکس قاب های بهشتی را از آن خود کرد.

جایزه نقدی، تندیس جشنواره و لوح یادبود به نفرات اول تا سوم بخش حرفه ای، لوح یادبود به پنج منتخب شایسته تقدیر بخش حرفه ای، جایزه نقدی و لوح یادبود به ۱۰ برگزیده بخش شهروندی و لوح یادبود و تندیس جشنواره به نفر اول «نمونه مردمی» تعلق گرفت.

مرتضی طلایی نایب رئیسشورای اسلامی شهر تهران، حسین انتظامی معاون مطبوعاتیوزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، پرویز اسماعیلی معاون دفتر رئیس جمهور، سعید آلادپوش مدیرعامل شبکه تصویر نت، رضا مقدسی عضو هیئت مدیره خبرگزاری مهر، حسنعلی فیضی خواه مشاور گروه مجلات همشهری، محسن محمدی مدیر روابط عمومی خبرگزاری مهر و روزنامه بین المللی تهران تایمز و مهدی محمدی رئیس فرهنگسرای سبز از مسئولان حاضر در این مراسم بودند.

آئین اهدای جوایز به برگزیدگان دومین جشنواره عکس قاب های بهشتی با حضور پدر و مادر شهیدان خالقی پور برگزار شد که ثمر تبریزی رتبه سوم بخش حرفه ای جشنواره، جوایز خود را به مادر شهیدان خالقی پور تقدیم کرد. در پی این اقدام، مرتضی طلایی نیز کمک هزینه سفر به عتبات عالیات را به این برگزیده جشنواره اعطا کرد.

همچنین نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران، چاپ کتاب جشنواره را تقبل کرد.

بر طبق این گزارش، ۴۰ اثر از میان دو هزار و ۷۰۰ عکس رسیده به این جشنواره در حاشیه مراسم اختتامیه دومین جشنواره عکس قاب های بهشتی به نمایش درآمدند.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار