|
|
کدخبر: ۱۷۵۶۶۱

کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه دمای هوا در تهران تا اواسط هفته آینده ۵ تا ۷ درجه سانتی گراد افزایش می یابد، گفت: طی دو روز آینده احتمال بارش تگرگ در مناطق مستعد کشور وجود دارد.

خبرگزاری فارس:کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه دمای هوا در تهران تا اواسط هفته آینده ۵ تا ۷ درجه سانتی گراد افزایش می یابد، گفت: طی دو روز آینده احتمال بارش تگرگ در مناطق مستعد کشور وجود دارد.

امین حسین نقشینه درباره شرایط جوی کشور اظهار داشت: امروز در مناطق واقع در شمال غرب، غرب، مرکز، ارتفاعات و دامنه های البرز و همچنین جنوب شرق و شرق کشور شاهد افزایش ابر، وزش باد همراه با رگبار و رعد و برق خواهیم بود.

کارشناس سازمان هواشناسی با اعلام اینکه در مناطق مستعد احتمال بارش تگرگ وجود دارد افزود: طی دو روز آینده بارش ها از شمال غرب کاسته می شود و بارندگی ها روی مناطق شرق، مرکز، جنوب شرق و جنوب کشور ادامه می یابد.

گرد وغبار در مناطق واقع در غرب و جنوب کشور

وی در ادامه از افزایش سرعت وزش باد روی کشور عراق و بروز پدیده گردوغبار در این منطقه خبر داد و گفت: بر این اساس پیش بینی می شود استانهای غربی و جنوب کشور تحت تأثیر این امر قرار گیرد.

به گفته نقشینه به سبب وزش باد امروز و فردا خلیج فارس، تنگه هرمز و جزایر آن مواج خواهند بود.

این کارشناس سازمان هواشناسی در ادامه با اشاره به روند افزایش دمای هوا در اکثر مناطق کشور اضافه کرد: تهران امروز شاهد افزایش ابر، رگبار و رعد و برق همراه با وزش باد خواهد بود.

وی ادامه داد: فردا در پاره ای از نقاط این کلانشهر بارش پراکنده باران پیش بینی می شود.

نقشینه با بیان اینکه بیشینه دمای هوای تهران طی امروز و فردا به ترتیب ۳۰ و ۲۸ درجه سانتیگراد است خاطرنشان کرد: بر اساس نقشه های هواشناسی پیش بینی می شود تا اواسط هفته آینده دمای هوا در پایتخت ۵ تا ۷ درجه سانتیگراد افزایش یابد.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار