|
|
کدخبر: ۱۷۸۸۰۸

۳ - احمدی‌نژاداینا به کار گروهی اعتقاد دارند. احمدی‌نژاد بیلش را می‌زند. بقایی دبل‌بیل می‌کند(یعنی دوباره بیل می‌زند). مشایی چه‌کار می‌کند؟ مشایی آب را می‌پاشد پای درخت.

به گزارش امیدنیوز پوریا عالمی در روزنامه شرق نوشت:

ما واقعا تا الان فکر می‌کردیم هیچ تپه‌ای نمانده و عزیزان و دانشمندان جوان در هشت سال مهرورزی همه تپه‌ها را بیل زده‌اند.

منتها دیروز فیلمی منتشر شد که دکتر محمود احمدی‌نژاد، اسفندیار رحیم‌مشایی و بقایی را روی یک تپه نشان می‌دهد.

انتشار این فیلم از چند جهت حائز اهمیت است:

۱ - این اولین‌بار است که فیلم مسئولان(سابق) کشور درآمده. پیش از این فقط فیلم بازیگران درمی‌آمد.

۲ - این باور غلط که رحیم‌مشایی و احمدی‌نژاد می‌روند در باغچه، خاک‌بازی، کاملا غلط است و آنها در باغچه بیل‌کاری می‌کنند.

۳ - احمدی‌نژاداینا به کار گروهی اعتقاد دارند. احمدی‌نژاد بیلش را می‌زند. بقایی دبل‌بیل می‌کند(یعنی دوباره بیل می‌زند). مشایی چه‌کار می‌کند؟ مشایی آب را می‌پاشد پای درخت.

۴ - ما تا الان فکر می‌کردیم همه این بلایای غیرطبیعی اقتصادی و استراتژیک که پیش آمده محصول خود آقای احمدی‌نژاد است که خدا را شکر با انتشار این فیلم متوجه شدیم ایشان دست‌تنها نبوده و کمک داشته. واقعا ما نگران بودیم همه فشار را آقای احمدی‌نژاد به خودش آورده باشد و کشور را این‌طوری کرده باشد که خدا را شکر متوجه شدیم نه، فشار را تقسیم گروهی می‌کردند؛ یعنی با مدیریت و دکترین گروه فشار اجازه نمی‌دادند فشار به خودشان بیاید و به گروه فشار می‌آوردند.

۵ - شاید هم باید مثبت‌نگر بود؛ یعنی احمدی‌نژاد و مشایی‌اینا این چهار سال خوب تمرین کردند و بیل‌زن‌های ماهری شدند. حالا هم فیلمش را گرفتند که دارند باغچه خودشان را بیل می‌زنند تا مردم دوباره بهشان رأی بدهند و باغچه‌شان را بدهند دست اینها. ما نمی‌دانیم.

وصیت

سوفیا.. عشق من… اگر واقعا درست باشد که سالی که نکوست از بهارش پیداست، بهار اگر با بیل‌زدن احمدی‌نژاد و بقایی شروع شود، یعنی تا آخر سال همه‌مان شخم خواهیم خورد؟

عاشق شخم‌خورده تو؛ میدون دوم

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار