|
|
کدخبر: ۱۷۹۵۵۴

مسئولان مربوط از تدوین قانونی خبر دادند که براساس آن، هر کاندیدایی در انتخابات، وعده‌ای برای پرداخت اضافه‌تر یارانه، کارانه، صبحانه و سایر «آنه» ‌های دیگر بدهد و به هر دلیل نتواند آن را اجرا کند، موظف می‌شود از جیب مبارک خودش، به تمام کسانی که با توجه این وعده – وعیدها به او رای دادند، برای یک دوره چهارساله مبلغی به عنوان «سرکارانه!» پرداخت کند!

به گزارش امیدنیوز - علی زراندوز در ضمیمه طنز روزنامه قانون نوشت:

یکی از کاندیداهای ریاست‌جمهوری که می‌گوید غربگرایی دولت قبل را قبول ندارد، اعلام کرد در صورتی که رای بیاورد، تمام مسیرهای غربزده بزرگراه‌های تهران از جمله همت غرب، رسالت غرب و آزادگان غرب را مسدود می‌کند و مسیرهای منتهی به شرق این بزرگراه‌ها را گشادتر خواهد کرد! وی در جواب یک خبرنگار که از ایشان پرسید: «پس تکلیف کسانی که می‌خواهند از شرق به غرب بروند چیه؟» پاسخ داد: «اگر گرین کارت داشته باشن مشکلی ندارن!»

سامانه تمام اتوماتیک وقت گیری، توسط دانشمندان جوان کشور ساخته شد. به گزارش خبرنگار بخش علمی روزنامه، با ساخته شدن این دستگاه، از خروج مقادیر زیادی ارز از کشور، ولو به ضرب و زور جلوگیری می‌شود. این دستگاه، کاربردهای متعددی دارد از جمله: در مطب پزشکان، در صف نانوایی، در بیمارستان‌ها، در صف فست‌فودها و رستوران‌های شلوغ و بالاخره در دفتر کسانی که چهل سال است می‌خواهند از صدا و سیما وقت بگیرند تا از عملکردشان دفاع کنند و چند تا سند ناقابل نیز رو کنند!

دکتر قالیباف با تکرار ادعای چهل سال قبلش، گفت: «دولت یازدهم در برجام چک را گرفته، اما نمی‌تواند آن را تبدیل به پول کند!» وی در پاسخ خبرنگاران که از ایشان پرسیدند: «شما چه راه حلی برای این مشکل دارید؟» گفت: «شما اون چک رو به بنده برسونید، میدم دست دو تا از بچه‌های اکیپ سد معبر… تا پس فردا صبح یا پولش کردن، یا تو شبکه‌های اجتماعی خودتون ببینین چطوری سران ۱ + ۵ را توی گونی می‌کنند!».

عده‌ای از مخالفان حسن روحانی، مدرک دکتری ایشان را باز هم زیر سوال بردند. یکی از این مخالفان که می خواست نامش فاش نشود، در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: «من کاملا مطمئن هستم که مدرک دکتری ایشان جای شک و شبهه دارد!» خبرنگار ما از ایشان پرسید: «شما برای این ادعا دلیلی هم دارید؟» و این شخص گفت: «آره داداش! خود من یه جا آقای روحانی رو دیدم و برای اینکه امتحانش کنم دکتر هست یا نه، بهش گفتم صبح‌ها که از خواب بیدار می‌شم تپش قلب دارم، پای راستم خواب میره، موهام ذوق ذوق می‌کنه و وسط کمرم هم که دستم هیچ وقت به اونجا نمی‌رسه، می‌خاره! ولی ایشون به جای اینکه برای من یه نسخه بنویسه یا حداقل چهار تا قرص و آمپول بهم بده، فقط گفت: برو دکتر خب! سوال من از شما اینه که اگه ایشون خودش دکتر بود، منو می‌فرستاد پیش یه دکتر دیگه؟ شما تا حالا دیدی یه دکتر مریضش رو از دست بده و اونو دو دستی به یه دکتر دیگه تقدیم کنه؟!».

طبقه دوم بزرگراه صدر، تبدیل به فضای سبز شد! به گزارش خبرنگار ما، شهرداری در بیانیه‌ای اعلام کرد: «با توجه به اینکه کارشناسان ما پس از سال‌ها تحقیق و مطالعه، متوجه شدند ماندن در ترافیک در ارتفاعات، برای سلامتی شهروندان تهرانی مضر است، کل ترافیک اتوبان صدر به همان طبقه اول منتقل و طبقه دوم با کاشت درخت، تبدیل به فضای سبز شد!». وی شایعه خشکانده شدن این درخت‌ها در آینده نزدیک و دادن مجوز ساختن برج، روی طبقه دوم اتوبان صدر را به شدت رد کرد و گفت: «ولی تا حالا این فکر به ذهن ما نرسیده بود… از شما خبرنگار خوش‌فکر تشکر می‌کنم!».

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار